Nog för att BoJo är en pain in the derrière men jag röstar nog ändå på fisksalladen i det här falletKrya på dig
![]()
Jag vet inte jag, han ser så lurig ut ibland den där Boris.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nog för att BoJo är en pain in the derrière men jag röstar nog ändå på fisksalladen i det här falletKrya på dig
![]()
Åh vad surt. Jag skulle gått på Elmias bilmässa, samma sak där, inställt såklart. SurtÄr lite deppig idag... Elmia lastbil skjuts upp till nästa år... jag som sett fram emot det i 2 år... var förvisso inte helt otippat, men hoppades in i det sista att det skulle bli av ändå.... dumma covid-19![]()
Ja bilmässan hörde ja om å direkt när ja hörde det blev ja orolig för lastbilsmässan, nu idag kom beskedet. Trodde förvisso de skulle ställa in å köra mantorp nästa år som de brukar å sen elmia igen 2022... men men får hoppas det går fort dit.Åh vad surt. Jag skulle gått på Elmias bilmässa, samma sak där, inställt såklart. Surt![]()
Massarbetslösheten gör mig mer nervös än vad viruset görFått smärre panik av Anders Borgs prognos på 20% arbetslösa till sommaren så nu har jag och sambon bestämt oss för att ta in på hotell i helgen.
Jag tänker på alla kriser som vår art har gått igenom. Under andra världskriget fick du gömma familjer i källaren och riskera ditt eget liv för att göra en insats. Idag räcker det med att tvätta händerna, ligga hemma på soffan, köpa sjukt mycket take-away och ta in på ett hotell och beställa mat till rummet. Så liksom - gör det om ni kan.
Massarbetslösheten gör mig mer nervös än vad viruset gör![]()
Vill bara spola fram tiden till detta är överSamma här, det skrämmer mig verkligen..Har blivit så sjukt orolig de senaste dagarna, för vart det här barkar. Huh.
Det vill inte jag för jag vill inte veta resultatet av allt detta kaos :/Vill bara spola fram tiden till detta är över
Jag vet inte jag, han ser så lurig ut ibland den där Boris.
Tack, jag är redan bättre så jag ska masa mig ut till golfbanan och släppa hundarna en stund. Nödfallsrulle i väskan!
Lurig? Han ser ju skvatt galen ut!Jag vet inte jag, han ser så lurig ut ibland den där Boris.![]()