Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi har bytt tvättmaskin, torktumlaren, diskmaskin och kylskåp i år.Torktumlaren sade upp sig idag. Utan bränder. Drivremmen är kaputt. Ny beställd.
Undrar vilken maskin som går sönder härnäst?
Jag har varit och hämtat en matkasse på Ica igen så nu har jag lagat mat än en gång.
Förutom att maten var så gott som kall så blev den ändå lite piffig med vinäger i. Paprikan hade också legat i någon slags lag som bidrog till smaken. Så det var ätbart trots allt.Var det några recept som verkade bra den här gången?
Vi har bytt tvättmaskin, torktumlaren, diskmaskin och kylskåp i år.
Förutom att maten var så gott som kall så blev den ändå lite piffig med vinäger i. Paprikan hade också legat i någon slags lag som bidrog till smaken. Så det var ätbart trots allt.
De två andra recepten har jag inte hunnit prova än men jag hoppas att pajen med sparris kommer att vara god.
På väg till Konstnärsbaren där jag ska äta middag, dricka portvin och hålla föredrag om Toulouse Lautrec. Har på mig gigantiska rosa glasögon som verkar roa alt förfära ca 99% av alla pendlare på tuben![]()
Åh, jag är nog bara på säsong 4 än...Vilken säsong är du på?
Vi köper nyttJag minns inte om tumlaren och maskinen byttes i år eller förra året men vi köper begagnat.