Vad gör vi? Del CXCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ett kärt minne dök upp på Facebook, så nu sitter jag och kollar på filmsnuttar från när min dressyrhäst akut fick rycka in som vikarie när dåvarande stallkompisen skulle på cuttingträning och hennes häst vägrade gå in i transporten.
Världens bästa tanthäst. Som jag saknar henne. :heart
Hon gick in bland kossorna och bara "jaha, annorlunda jobb idag. Det här fixar jag!"
Hon var inte så snabb i vändningarna som quarterhästarna, men det vägde hon upp för med en enormt stor portion attityd!
Den dumma kalven ville ju inte flytta på sig. :rage::mad:
Hon bet den inte, men öronen låg så platt bakåt de bara kunde, ögonen blängde, näsan var rynkad och hon klapprade med tänderna i luften och hötte med ett bakben. :rofl::love:

Edit. La in en bonusbild.
FB_IMG_1708760416227~2.webp

Senast ändrad:
Skönt att sova gott och vakna vid 8 utan att nån katt terrat oss i natt 🥰. God frukost med sambon innan han åkte iväg och jag fortsätter se på hästhoppningen från igår :).

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ En gång eller två 😳 Finns det verkligen människor som gör det? 25 gånger per natt i snitt somnar jag om. Aldrig mindre än 20 uppvaknande. 3 4 5
Svar
84
· Visningar
3 738
Senast: TinyWiny
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
68 866
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen! 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 517
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 47 48 49
Svar
964
· Visningar
36 534
Senast: Asko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka