Vad gör vi? Del CXCVIII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Asko
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 001
  • Visningar Visningar 70 705
Status
Stängd för vidare inlägg.
Långfrukost med kompis. Mysigt.
Sen kutade jag 7.5 km med ganska bra känsla.
Hämtat bok på bibblan och köpt en sallad som jag ska ta om en stund.
IMG_8933.webp

Snart iväg på lashlift. Ligger i soffan och försöker hålla mig från at vimsa runt och städa och dona...
Kroppen säger ifrån och vill inte mer. Hjärnan är upptrissad, och vil göra sjuttioelva saker. Men nu får den chilla och lyssna på kroppen i stället :p

Lashlift är ganska perfekt då. Kan inte direkt göra annat än att ligga där. Oftast somnar jag eller hamnar i en skön vila mellan sömn och vakenhet när jag är där dessutom :up:

Igår, skitjobbigt samtal på jobbet men underbart stöd av nya chefen. Sen gick luften ur mig och jag följde med en kollega hem och satt på hennes altan en timme innan vi mötte upp några kollegor för mat och prat nere vid hamnen. En alldeles perfekt kväll! 😍

Idag städning, arkivera NP, flytta böcker till förrådet och helt plötsligt började vi även möblera om på arbetsrummet inför hösten. Det kan nog bli riktigt bra! 🤩

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
340
Senast: MiaMia
·
Katthälsa Jag har två katthemskatter sedan ca 3 år, båda har visat sig ha stora problem med tänderna. Fån början var tanken att jag bara skulle... 2
Svar
25
· Visningar
1 233
Senast: Tiger tok
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 342
Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen... 2
Svar
23
· Visningar
2 350

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Guldfasanerna
  • Vilken hundras?

Hästrelaterat

Tillbaka