Vad gör vi? Del CXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Frukost hemma hos pappa :)

Bifogade filer

• 20191226_093205.webp
    20191226_093205.webp
    160,2 KB · Visningar: 26
Dricker kaffe och gosat med kelsjuk kisse. Inte ofta hon kommer och kräver gos så det är bäst att passa på. Men nu var det tydligen mat så hon lämnade mig ensam med min kaffekopp..
Tror jag ska fortsätta sy på Projekt Hopplöst. Har gjort så många fel att jag slutat räkna. Fattar inte vad det är med mig!

Dricker kaffe och gosat med kelsjuk kisse. Inte ofta hon kommer och kräver gos så det är bäst att passa på. Men nu var det tydligen mat så hon lämnade mig ensam med min kaffekopp..
Tror jag ska fortsätta sy på Projekt Hopplöst. Har gjort så många fel att jag slutat räkna. Fattar inte vad det är med mig!
Vad syr du?

Har bland annat jobbat i lilla skogen idag. Skönt väder ute!
Igår var jag i Stockholm och hälsade på moster mfl.
Nu har jag målat naglarna och ska försöka att inte röra runt så mycket.
Har en Jinns på magen som värmer.
Fick öl i julklapp (hemgjord) och öppnade en flaska när jag kom in och fick springa fram till diskhon för det var ett rejält tryck i den 😂
Men oj vad gott! Måste lära mig att göra egen också!

Första föreläsningen räckte längre än tvätten. Ska nog ta tag i att skrubba sovrummet om en stund. Men behöver också köra till affären och köpa mjölk. Eller gå. Det vore troligen mer hälsosamt att gå. Får överlägga lite med mig själv, tar jag bilen kan jag ta med återvinningen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 312
Tjatter Jag har just nu en bekant som, trots tillsägelse bara måste använda könsord eller svänga sig med "den glänser som hundp***en i... 8 9 10
Svar
192
· Visningar
5 753
Senast: Enya
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 397
Senast: Takire
·
Relationer Jag har upplevt en situation som väldigt irriterande under några år nu, för någon vecka sedan så escalerade min irritation och jag blev... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 089
Senast: Majjijann
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Blandraser och renraser
  • Akvarietråden V