Vad gör vi? Del CXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Funderar på om jag ”vågar” ge mej ut och handla imorgon eller om julrean fortsatt gör alla som tokiga. Kanske om jag är på plats när affären öppnar. Ja ja dagens ilandsbekymmer

Åkte till Granngården för att köpa bl a spån men de hade slut och får inte in förrän vecka 2, jag som behöver det till nyår så nu måste jag ut igen. :mad:

Lite lustigt dock och en syn jag verkligen inte väntade mig när jag kom ikapp en EPA-traktor, det var en Porsche Cayenne! :laugh:

Åkte till Granngården för att köpa bl a spån men de hade slut och får inte in förrän vecka 2, jag som behöver det till nyår så nu måste jag ut igen. :mad:

Lite lustigt dock och en syn jag verkligen inte väntade mig när jag kom ikapp en EPA-traktor, det var en Porsche Cayenne! :laugh:

Den brukar slira omkring här i krokarna.
Vissa har för mkt pengar.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 312
Tjatter Jag har just nu en bekant som, trots tillsägelse bara måste använda könsord eller svänga sig med "den glänser som hundp***en i... 8 9 10
Svar
192
· Visningar
5 759
Senast: Enya
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 405
Senast: Takire
·
Relationer Jag har upplevt en situation som väldigt irriterande under några år nu, för någon vecka sedan så escalerade min irritation och jag blev... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 094
Senast: Majjijann
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka