Vad gör vi? Del CXII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Mia_R
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 984
  • Visningar Visningar 101 428
Status
Stängd för vidare inlägg.
En kollega åkte till Thailand idag. Jag och en annan kollega var ruskigt avundsjuka när vi satt på jobbet igår, det var jämngrått väder hela dagen och allt vår kära vän gjorde var att prata om hur underbart han snart ska ha det.

Vi funderar på att tipsa den thailändska tullen om att vår kollega tänker smuggla in knark och hoppas på att tullen bjuder vår stöddiga vän på en rektalundersökning innan han får lov att komma in i landet 🤔
Stygga tankar renderar dig en veckas shoppingstopp. :devil:

La mig med elfilten i sängen för en liten cat nap för ca 2 h sen. Legat här och dragit mig med hunden som mössa och pratat i tel. Så skönt!
Ska ner och dra i sambon och se om vi kan se ett avsnitt Vikings nu. Och kanske öppna chokladboxen vi fått. Framför allt det senare.. :angel:

En kollega åkte till Thailand idag. Jag och en annan kollega var ruskigt avundsjuka när vi satt på jobbet igår, det var jämngrått väder hela dagen och allt vår kära vän gjorde var att prata om hur underbart han snart ska ha det.

Vi funderar på att tipsa den thailändska tullen om att vår kollega tänker smuggla in knark och hoppas på att tullen bjuder vår stöddiga vän på en rektalundersökning innan han får lov att komma in i landet 🤔

Jag satt fast i klistret mexikanska tullen efter att ha råkat kryssa "SI" (ja) på att jag hade vapen och utrotningshotade djur med mig. Den bakfyllan var inte att leka med så tänkte fel :p
När de öppnade min resväska hade jag x antal zip-påsar med kritvit karibisk sand av mjölkonsistens i denna.
Min kompis är smyckesdesigner och hade bett mig ta med mig sand. VAD I HELVETE vad detta inte var uppskattat av mexikanska tull-polisen. Försökte dra ett skämt för att lätta upp stämningen men nej ... det hjälpte inte ;)

Jag satt fast i klistret mexikanska tullen efter att ha råkat kryssa "SI" (ja) på att jag hade vapen och utrotningshotade djur med mig. Den bakfyllan var inte att leka med så tänkte fel :p
När de öppnade min resväska hade jag x antal zip-påsar med kritvit karibisk sand av mjölkonsistens i denna.
Min kompis är smyckesdesigner och hade bett mig ta med mig sand. VAD I HELVETE vad detta inte var uppskattat av mexikanska tull-polisen. Försökte dra ett skämt för att lätta upp stämningen men nej ... det hjälpte inte ;)
Kan tänka mig att "stelt" inte räcker för att beskriva stämningen i det rummet 😂

Kan tänka mig att "stelt" inte räcker för att beskriva stämningen i det rummet 😂

Alltså svar ja... Jag försökte förklara mig typ "if I really had drugs, weapons and endangered animals I would NOT have been honest with you guys and signed YES on the form".
Tull-polisen bara (resting super-bitch-face): "ok, shut up"

Satt där men jordens fulaste bränna, svinstor hatt och luktade som systembolagets utförsäljning och mitt plan gick om typ 15 minuter. Livet lekte ej :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
850
Senast: Guldaskig
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
1 014
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 586
Senast: Takire
·
Fordon Jag lånade ut mitt släp härom dagen, idag körde jag det tomt. Först fungerade inte Cruise controllers, efter ett tag började gula lampor...
Svar
11
· Visningar
1 197
Senast: Pegasus63
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka