Vilken bra idéDu får söka en skrivarkurs här näst!jag har också tänkt på sånt när jag forskar, det finns så mycket spännande livsöden man skulle vilja berätta om.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken bra idéDu får söka en skrivarkurs här näst!jag har också tänkt på sånt när jag forskar, det finns så mycket spännande livsöden man skulle vilja berätta om.
Skriv en bok! Bara om du lovar att inte använda så många frågeteckenÄr det konstigt/orealistiskt att hysa en liten dröm om att skriva en bok........???
Det material som jag skriver mitt släktforskningsarbete om skulle definitivt kunna göras till något mycket större - en spännande blandning av fakta och lite fiction. Det finns många spännande förvecklingar (möjliga intriger) och samband/sammanträffande som gör det hela SÅ intressant. Men det är kanske bara knasigt att tänka sig att man ska kunna göra något sådant........eller????? HUR gör man ens?
Vad rar du är som visar den omtanken.Vad skönt att höra av dig! Jag blev orolig.
Hoppas läkaren kan hjälpa dig så du slipper må så dåligt. Skriv gärna här om det blir för jobbigt. Kanske kan vi här hjälpa dig när det känns som svartast.![]()
Skynda och köp innan de går ur EU för då blir det ju dyrare.Tydligen går det att köpa serien med originalmusiken på amazon.co.uk 46 UKP för alla tre säsongerna + frakt. Definitivt en villhöver sak jag får lägga åt sidan tillsvidare.
Attans. Jag hade hoppats hitta någon kurs redan i vår, men det får nog bli först till hösten, verkar det som. Liiite otålig av mig.....Du får söka en skrivarkurs här näst!jag har också tänkt på sånt när jag forskar, det finns så mycket spännande livsöden man skulle vilja berätta om.
Usch, så jobbigt......![]()
Hon ska få en kur med rheumocam, får se om det hjälperVaknade av att katten skrapade över sitt bajs på golvet. Hon har betett sig knepigare och knepigare sista tiden och börjar även se väldigt sliten och stel ut, så det är väl dags att ringa veterinären för sista tiden. Vi har inte haft henne jättelänge men hon är ju inte purung, runt 16 har jag för mig.
Attans. Jag hade hoppats hitta någon kurs redan i vår, men det får nog bli först till hösten, verkar det som. Liiite otålig av mig.....![]()
Håller tummarnaHon ska få en kur med rheumocam, får se om det hjälper![]()
Jo, fast ingen riktigt passande kurs, tror jag. Mestadels kurs "B" som krävde kurs "A", typ....Finns det ingen öppen för sen antagning?
Känner igen det där! Men kolla sommarkurser, där brukar det finnas.Attans. Jag hade hoppats hitta någon kurs redan i vår, men det får nog bli först till hösten, verkar det som. Liiite otålig av mig.....![]()