Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
+ @tantenDetta är typiska jobb som är svåra att utbilda sig till rent allmänt. Det är lite som att utbilda sig till författare eller modestylist. Just inom dessa branscher skulle jag säga att utbildning värderas relativt lågt just eftersom det är så svårt att rent krasst "utbilda sig" till detta. Möjligen om du tänker läsa på Berghs eller liknande, det kanske ser bra ut på cv't men rent krasst är det typ bara kontakter/nätverk som gäller.
Men detta menar jag inte att det är omöjligt, bara att man ska vara medveten om att utbildning inte är ngn garanti för jobb.
Vill du ta dig in i branschen skulle jag säga att bästa vägen är genom praktik. Det är så typ alla börjar, jag har aldrig varit med om att ngn fått ovanstående jobb och kommit direkt från en utbildning. Sen är det viktigt att känna rätt folk och att vara beredd att jobba stenhårt men om man är intresserad av ovanstående jobb är man oftast bra på att just nätverka. Utnyttja den talangen för att ta dig fram!
Lite rörigt just nu, men älskar utsikten från min plats.Va mysigt det ser ut!
Samma här faktisktPavlova. Maräng i ugnen och lemoncurd i vattenbad.
Jag och sambon har lyxfällan-maraton. Är det bara jag som blir sugen på att börja budgetera av det programmet?![]()
Vi är inga reality-tv-tittare egentligen men det är en intressant social studie!Det är ju SÅ jobbigt att se på det programmet! Jag får ångest av det. Hur man pallar maraton.. Nej, jag fattar inte..![]()
Det är ju SÅ jobbigt att se på det programmet! Jag får ångest av det. Hur man pallar maraton.. Nej, jag fattar inte..![]()
Vi är inga reality-tv-tittare egentligen men det är en intressant social studie!![]()
Jag fixar inte heller det programmet......Jag såg det lite då det kom för 100 år sedan. Men man mår ju dålig! Jag pallar inte se det.
Kan annars tycka att viss reality kan vara intressant. Men det där är ju som någon av Steven Kings utdragna ångest-böcker.
Åh gud, jag blev kallsvettig bara av att tänka på det.![]()