❤ Det såg inte ut som skelettskador vid första röntgen men han blir kvar över natten för kontroll och smärtlindring. Det är fan jobbigt att gå ut med ett tomt koppel.
Håller tummarna att allt går bra med Ville!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
❤ Det såg inte ut som skelettskador vid första röntgen men han blir kvar över natten för kontroll och smärtlindring. Det är fan jobbigt att gå ut med ett tomt koppel.
Ja jag hade inte sovit en blund om jag hade tagit med honom hem i natt. Nu är han bland människor som vet vad de gör och vet vilka varningssignaler som kan uppstå. Jag hade tagit minsta rörelse för att han höll på att dö.Håller tummarna att allt går bra med Ville! ❤ Det är jobbigt att få hem med tomt koppel, men det kan vara en tröst att han får ordentligt med smärtlindring.
Mäh! Jag tyckte lite att jag var lite känslig som reagerade på en grej på jobbet imorse och vad upptäcker jag inte när jag går på toaletten nästa gång
Vad är detta med att jag ska börja lipa när jag får mens? Det har börjat det senaste halvåretJag är 28 år, inte 16!
![]()
Vi glor på film och sambon utbrister: "Fan, vad mycket smartare kvinnor är. Vi män är ju så jävla dumma. Det är faktiskt patetiskt!"
Bra, då har vi det klart!![]()
Ja, där är det nog faktiskt rätt jämställt, känner jag......Där skulle jag nog vilja säga: "Inte alla kvinnor!"![]()
![]()
JappVisst är det söndag idag?Jag är lite dagvill.