Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon har tur som är så söt...Någon som vill ha en katt billigt? Hör världens kras i köket och katten har lyckats ta sig in och slet ner en bit fläskkarré jag skulle marinera från köksbänken. Fem röda känns det som och hon har lärt sig hur man tar sig in i köket trots att jag stängt.
Naturligtvis gick skålen i tusen bitar (keramik). Undrar hur många skålar/tallrikar som gått åt sedan hon flyttade in?![]()
![]()
Bokade just in en tack-annons i lokaltidningen där jag tackar personalen för den superfina omvårdnad jag fick när jag blev inlagd på lasarettet två nätter förra veckan.
Lasarettet här får mycket klagomål, så känner att jag vill att det positiva syns också!
Instämmer, lasaretten är fantastiska i sin omvårdnad.
Tack för påminnelsen. Jag kommer att sjuka mig. Sitter dock lååångt inne att sjuka när jag "inte är sjuk på riktigt" (jag vet att jag tänker fel)Sjuka dig! Jag vill minnas att du sa att det var det du skulle göra när det blev för mycket/gå hem från jobbet under arbetsdagen
Det var en bra plan, tycker jag. Och nu låter det som att det är för mycket.
Så tänker man. Jag tänker fortfarande så ibland och då har både läkare och psykolog sagt till mig att jag har en hjärnskada. Men vad vet dom?Tack för påminnelsen. Jag kommer att sjuka mig. Sitter dock lååångt inne att sjuka när jag "inte är sjuk på riktigt" (jag vet att jag tänker fel)![]()
![]()
Har samma erfarenhet! Har legat på lasarett två gånger, i två olika städer, och har bara bra saker att säga om personalen.Ja, absolut. Det var min första erfarenhet av att bli inlagd på en avdelning och alla var jättegulliga och maten jättebra.
Plats i korgen, dumma ångesttankar!Fick sms från chefen som frågade om vi kunde träffas vid lunch och att jag kunde komma in vid lunch då.
Tänkte att det lät lugnt och snällt, men plötsligt dök dessa mörka tankar upp om att det är ju bara för att de vill tala om att jag jobbar för litemen jag tror att det är ganska orealistiskt... hoppas jag.