Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
är det Saurons öga längst ned?Har fått uppdraget att fixa ny port. Mitt förslag om dubbelport röstades ner pga barnvagnsmaffian tycker det blir krångligt. Typiskt att dessa alltid försvårar livet och ens estetiska ideal.
Nu har jag snabb-skissat detta förlag och inväntar sågningen.
Visa bifogad fil 45362
Hmm tsatsikin smakar gott men konsistensen är underlig och mycker 'rinnigare' än vanligt. Köpte en ny sort hos min oriental inte den man köper på ICA
är det Saurons öga längst ned?![]()
Köper du färdig tzatziki?
Hur mycket vin hade du druckit?Jag köpte ett löpband idag, det kändes spontant![]()
![]()
![]()
Nope, aldrig. Att riva gurka utan att få det i ögat kan vara lite knepigt dockDet här var bara en ny sorts yoghurt.
Hur mycket vin hade du druckit?
Kan inte bestämma om jag får 1830 feelings eller typ 1890 pga ärmarna?
Alltså jag fick 10000% euro dollar feeling! De är heeeeeelt spårade! Synd bara att den kostade 6 lax på REA lol
Kolla så spårad!
https://www.annakiki.com/e-store/ou...-sided-wool-coat/#1564735353282-95d22d2e-c26d
På dig - asnice!
På mig -![]()
Ja, men du kan ju liksom pull it off.Haha oklart!
Men min kollega brukar säga ”vem i HELVETE skulle ta på sig detta”?!
Dagen efter dyker jag upp i detta på jobbet och ba hej hej![]()
Igår hade jag inte ens vin som ursäkt, jag lade ned typ 500 kr på appspelVin är inte pålitligt!![]()
Jag är med i en ekonomigrupp för kvinnor på Facebook. Där har en make till en av medlemmarna precis spelat bort deras besparingar 100.000:- och dessutom maxat sitt kreditkort på 40.000:- på någon mobilspel. Heller ingen poker eller någonting, utan bara lek och nöje. Tidsfördriv.Igår hade jag inte ens vin som ursäkt, jag lade ned typ 500 kr på appspel
Och nej, inga såna där man hoppas på att vinna tillbaka pengar .... bara .. lekspel.
Farligt att kunna köpa med bara ett klick![]()
Jag är med i en ekonomigrupp för kvinnor på Facebook. Där har en make till en av medlemmarna precis spelat bort deras besparingar 100.000:- och dessutom maxat sitt kreditkort på 40.000:- på någon mobilspel. Heller ingen poker eller någonting, utan bara lek och nöje. Tidsfördriv.
Det är för lätt att spendera pengar i sådana där spel. Det borde bli mer reglerat!