Dog hon?
Värre hon blev kränkt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dog hon?
Tror jag fått magkatarr. Jag är typ döende, har fruktansvärt ont i magen och har kräkts flera gånger. Något man kan göra för att lindra det akut?
Hjälp.![]()
TackNär jag inte haft medicin hemma brukar jag se till att få i mig banan och blandar bakpulver i vatten och dricker.
Ev testar jag i desperation kamomillte etc också.
Och så givetvis då undvika få i mig sura saker, socker och starka kryddor.
Känner med dig! Tyvärr är det iaf för mig inget mer än medicin som verkligen hjälper när det är så illa.
Att äta banan och bikarbonat lindrar ju bara en liten del.
Alkohol är det enda som tar död på dom baseluskerna. Skål!Tacktyvärr kan nog diagnosen ha blivit ändrad till magsjuka/matförgiftning.
![]()
Ja, det händer. Det är som inget att bry sig omVärre hon blev kränkt
Åh gud, jag har fått i mig en klunk vatten i timmen ungefär, natten har varit riktigt vidrig. Jag hade aldrig någonsin fått i mig en droppe alkoholAlkohol är det enda som tar död på dom baseluskerna. Skål!
RödvinÅh gud, jag har fått i mig en klunk vatten i timmen ungefär, natten har varit riktigt vidrig. Jag hade aldrig någonsin fått i mig en droppe alkoholnu har jag dock inte behövt kräkas på några timmar i alla fall..
Har hon inget paraplyEnda fördelen med ösregn är att vovvi inte vill snusa runt i tre år vid kvällsutsläppet. Ikväll trodde hon jag ropade på henne för att komma och mysa i soffan. Överlycklig hund kom rusande och insåg att inte bara skulle det inte gosas. Hon skulle ut också. I REGNET!⚰