O
Osthyvel
Kaffe, och plugg. Så tråkigt att nöta teori.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag insåg just att jag berättade om mina känslor och osäkerheter bara så där, till en person, öga mot öga.... Wut? Vad händer? Vem är jag?En kollega har sett att en annan som ska avlasta mig systematiskt är sjuk/inte kan komma/någon annan ursäkt varenda gång hen ska avlasta mig. Samt att den som ska avlasta när den väl är på plats för att avlasta ändå kommer och frågar mig om precis allt som händer (även efter 5 månader). Hen funkar helt enkelt inte.
Jag förklarade att jag tycker det är pinsamt taskigt och hemskt att gå och berätta för chefen, och bästa kollegan säger direkt att jaha men jag hänger med, vi kan fixa det tillsammans!
Känns tusen gånger lättare men fortfarande hemskt.
Nej, självklart är du inte besvärlig och vek. ALLA människor har känslor.Jag insåg just att jag berättade om mina känslor och osäkerheter bara så där, till en person, öga mot öga.... Wut? Vad händer? Vem är jag?![]()
![]()
Tänk om min kollega tycker jag är besvärlig konstig och vek nu![]()
Vad är det för fel på ordet "medans"?Mina ögon blöder. Råkade se slutet på en "inlämning" på gymnasienivå. Orden "medans" fanns med, meningar på fyra rader och Wikipedia som källa.![]()
Bättre med Wikipedia än med "Google " som en elev hade skrivit när jag vickade.Mina ögon blöder. Råkade se slutet på en "inlämning" på gymnasienivå. Orden "medans" fanns med, meningar på fyra rader och Wikipedia som källa.![]()
Talspråk. I meningen det användes blev det inte alls bra.Vad är det för fel på ordet "medans"?![]()
Ugh! Jag - som är åskrädd - vill ABSOLUT inte ha något sådant när jag är hemma själv.....Kom en jäkla skur med tillhörande kastvindar och BLIXT![]()