Sitter och funderar på om jag borde ta det lite lugnare, så att jag inte blir stressad och får ont i huvudet och magen. Vet ju inte om jag får det om jag stressar hemma eller om det magiskt är bara på jobbet, men jag börjar känna att det kanske kan bli för mycket här hemma med.
Jag avskyr verkligen att behöva bromsa - en av mina favoritsaker brukade vara att kötta på, fort som attan, effektivt logiskt och smart, gärna med många bollar i luften samtidigt

Jag märker att jag vill göra så nu också men hjärnan liksom bromsar upp automatiskt.
Skulle nog behöva planera lite hur jag kan anpassa mig till detta. Funderar på om jag ska köra hårt 30 minuter, sen vila 10, köra 30 osv. Jag tror jag hört om någon som jobbar så i någon podd.
På 1 timme of 30 minuter har jag hunnit med att skriva en halv plan kring kemikaliehantering ett år fram i tiden (6st a4 - samt 2st a4 förkortning av punkterna), skrivit lista på allt jag behöver göra klart i dag, börjat skriva ner saker jag måste ta upp med chefen på fredag (1 a4), letat upp var jag kan läsa mer om substitution av kemikalier, svarat på 21 mail, och i en chattgrupp på jobbet.
Nu blir det nog rast - leka med katten 10 minuter.