Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Usch, förstår vad du menarDet blåser som satan. Igen.
Var så där otäckt och kusligt när jag fyllde på i pannan för en stund sedan. Jag hör vinden i träden men ser inget i mörkret.
Det blåser här med!Det blåser som satan. Igen.
Var så där otäckt och kusligt när jag fyllde på i pannan för en stund sedan. Jag hör vinden i träden men ser inget i mörkret.
Men å andra sidan har jag ett vältvättat högeröra efter att ha träffat en överenergisk och kärleksfull schäferflicka hemma hos grannen.
Det kompenserar en del.
Jag har dålig koll ocksåÅh, jo det gör de kanske?
Jag har inga dyra smycken (eller saker öht) så har ingen koll på sånt...
Ha dem i koppel så du inte blir av med dem. Så små kan blåsa bort.Här kom det typ en tornado för en stund sen,trodde den skulle välta huset och det gav sig inte heller på en gång,men till slut la den av.
Jag ska snart rasta hundar, jppie...........eller nä.
Får väl knyta fast dom i den feta labben, den flyttar man bara på med lyftkran eller räddningshjälpen.Ha dem i koppel så du inte blir av med dem. Så små kan blåsa bort.![]()
Får väl knyta fast dom i den feta labben, den flyttar man bara på med lyftkran eller räddningshjälpen.
Vi jobbar på det så tids nog blir hon fin igen.Och hon ska INTE tillbaka dit hon kom ifrån.Stackars labbemen visst, hon lär fungera bra som förankring
![]()
Din man då? Och hästen?Är deppig över min ensamhet![]()