Har ingen utöver dem. Det är så mitt liv alltid har varit. Har ingen att hitta på saker med förutom sambon.Din man då? Och hästen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har ingen utöver dem. Det är så mitt liv alltid har varit. Har ingen att hitta på saker med förutom sambon.Din man då? Och hästen?
Jag har ingen alls, inte ens en sambo.Har ingen utöver dem. Det är så mitt liv alltid har varit. Har ingen att hitta på saker med förutom sambon.
Men innan ni blev ett par hade du inga vänner då?Har ingen utöver dem. Det är så mitt liv alltid har varit. Har ingen att hitta på saker med förutom sambon.
Du har en fin dotterJag har ingen alls, inte ens en sambo.
Men jag kämpar på.
Har inte ens en hobby förutom katten
Jo men henne träffar jag bara några gånger per år.Du har en fin dotter
Men hon finns där!Jo men henne träffar jag bara några gånger per år.
Håller på med ett worddokument med olika bilder från olika till salu annonser med inredningar och grejer som jag gillar, lite kul att se att det finns röda trådar i de bilder man gillar.
Förbereder mig inför framtida boende alltså, snart har jag allt förutom ett boende![]()
JappMen hon finns där!
Nä, har aldrig haft någon riktig vän. Inte ens när jag var litenMen innan ni blev ett par hade du inga vänner då?
Va sorgligtNä, har aldrig haft någon riktig vän. Inte ens när jag var liten