Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du får hitta något fint inomhus att fotograferaVarit vaken sän 6 på morgonen, försöker hitta någonstans att åka till för att fotografera lite men vädret är uselt!
Tittar på Tjejvasan på tv och är oerhört tacksam att jag i år sitter i soffan med nybakad pain de chocolate och inte åker vattenskidor i Dalarna.
En utmaning!Du får hitta något fint inomhus att fotografera!
Ledsen att du inte får åka. Är man inställd på det och tränat så spelar ju inte vädret så stor roll. Men du får försöka se det så ändå. Vet inte om du kollar men det ser bedrövligt ut.:/ jo... Jag "får" inte åka av hälsoskäl, är ledsen, men måste man avstå så känns det ju som rätt år iaf... :/
Ska åka Blåbärsloppet på lör istället.
Ledsen att du inte får åka. Är man inställd på det och tränat så spelar ju inte vädret så stor roll. Men du får försöka se det så ändå. Vet inte om du kollar men det ser bedrövligt ut.
Åkte några km igår där jag befinner mig men det var vääääldigt vingligt. Tror vasaklistermärkena på skidorna är ditklistrade i någon dröm för inte kan jag ha åkt alla dessa mil.![]()
Jag tycker ju det är läskigt när det inte finns snö runtom. Jag har aldrig ramlat så jag riskerat åka utanför men ändå. Jag får lite som höjdskräck men i 'fara ut i skogen'-form.Nej, absolut. Vädret har man glömt när starten går.
Jo, jag kollar o ser tråkigt ut. Hade det varit fina förutsättningar hade jag inte pallat kolla.
Usch, det är otäckt när det är isigt!
Jag tycker ju det är läskigt när det inte finns snö runtom. Jag har aldrig ramlat så jag riskerat åka utanför men ändå. Jag får lite som höjdskräck men i 'fara ut i skogen'-form.![]()
Fjärilshuset?En utmaning!
Stackare......Har en helveteshelg. På måndag ringer jag veterinären för att ta bort katten. Hon har tacklat av för mycket och jag vill inte hon går ner sig helt. 16 år är imponerande trots allt.
Men jag går sönder![]()