Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jamen herregud, du ska inte åka förrän tisdag? Eller hur var det?Sathelvete vad det blåser.
Packningen går mkt dåligt. Har tagit upp kabinväskan från förrådet. Nu står den i hallen. TOM. Meeeen det är ju GOTT OM TID! Eller vad säger du om min goda planeringsförmåga @Unafraid![]()
![]()
Värre än mig. För första gången är allt packat som det ska inför en flytt.Sathelvete vad det blåser.
Packningen går mkt dåligt. Har tagit upp kabinväskan från förrådet. Nu står den i hallen. TOM. Meeeen det är ju GOTT OM TID! Eller vad säger du om min goda planeringsförmåga @Unafraid![]()
![]()
Jag lever på hoppet att det gör lika här. Helst innan huset välter eller glaspartierna i kuvösen blir UFOsHär tvärdog vinden ockå![]()
Släpp dock om huset flyger iväg, vi vill inte ha nåt @athena_arabians från Oz.Men helskotta.
Håll i huset!
Att skriva min uppgift!Med vad?
Har det inte lugnat sig där än?Usch, jag måste ut och natta hästarna - drar mig verkligen för det........ Så mörkt, så blåsigt - BLÄ![]()
Har ni ingen vedspis eller stormkök?!Vi fick akut strömavbrott när vi låg i soffan och glodde serie. Vi hade tänkt laga mat. Det är ju bara att glömma. Hoppas det snart är åter. Starving!
Har ni ingen vedspis eller stormkök?!
Amatörer![]()
![]()