Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller med fullständigt. Dessa fantastiska sommarkvällarÄlskar värme. Älskar sommarkvällar. Hoppas att sommaren aldrig tar slut! ❤
Älskar värme. Älskar sommarkvällar. Hoppas att sommaren aldrig tar slut! ❤
Det hoppas jag ocksåHåller med fullständigt. Dessa fantastiska sommarkvällarkan jag inte få för många av.
Skolkort?Mina gamla klasskompisar som bor och går i skola i kommunen har fått sina skolkort, men jag har inte fått mitt. Eftersom min skola ligger i en annan kommun så ansvarar jag själv för att ansöka inför varje nytt läsår. Det går alltså inte automatiskt som det hade gjort om jag hade gått i en skola i kommunen och jag ansökte en dag försent då jag inte visste att jag var tvungen att ansöka igen. Men förhoppningsvis är det bara en fördröjning i posten![]()
Vi brukar säga så om busskorten som skolan delar ut till elever med längre än X antal kilometer till skolan. Insåg nu att det kan tolkas som två grejer, det är alltså inget kort för att komma in i skolanSkolkort?