Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Din katt?Har skickat iväg min katt till skolan. Nu ska jag orka ta tag i mig själv också![]()
Barnet är en katt idag. Gömde visst den detaljen. Hjärnan är inte på toppDin katt?![]()
Jag ska börja jobba kl 15.00Blä. Ett "möte" jag hade klockan 8 idag är flyttat till 14. Det kan gå fort eller ta typ fyra timmar. KUL fredag. Tänkte sluta 15![]()
Skönt att få komma hemTjoho.Hemfärd idag. Läkarna är nöjda med att jag fått ur 4 kg vätska. Och jag har lättare att andas.
Kommer att ta en massa täta prover närmaste veckan innan dialysen startar (telefonen försöker skriva diskussionen hela tiden)
Själv ser jag fram emot hur odrägligt pigg jag kommer att bli.![]()
mmmmm vin! det skulle vara gott!
Halloween på skolan idag, eftersom jag ser ut som halloween 365 dagar om året nöjde jag mig med djävulshornBorde skicka ut argt mail om kulturell appropriering mvh gammal svartrockare
![]()
Min sportklocka sket i att väcka mig i morse. Men katten, katten hade koll.
En kvart efter jag brukar gå upp fick jag ett hugg i armhålan
Satan vad det gör ont att bli biten i armhålan, men upp kommer man![]()
Kollega kan väl karva själv för bövelenKollegan insisterar på att jag ska karva pumpa till frukosten nästa vecka. Men dels har jag inte tid och dels får vi inte ha brinnande ljus så det blir en trist pumpa.
Bestämde att vi köper lite orangea paprikor och så kan jag göra minipumpor av dem.
Han visste inte hur man gjorde men ville att jag skulle visa, och så kunde vi hjälpas åt + att det skulle bli mysigt.Kollega kan väl karva själv för bövelen![]()
Kollegan insisterar på att jag ska karva pumpa till frukosten nästa vecka. Men dels har jag inte tid och dels får vi inte ha brinnande ljus så det blir en trist pumpa.
Bestämde att vi köper lite orangea paprikor och så kan jag göra minipumpor av dem.