Väntat på energi nog att ta mig till biblioteket...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Usch! Minns för två år sedan när jag plötsligt kände en nästan golfbollstor knöl i mitt ena bröst. Först fick jag vänta två veckor på att få den undersökt med läkarkoll. Det konstaterades att jag behövde undersökas vidare samt planerades för en operation några månader längre fram. Sedan tog det 12 veckor innan jag fick komma på mammografi och ultraljud och provtagning. Tack och lov visade det sig då bara vara en cysta som kunde tömmas direkt. Men att behöva vänta så många månader var vidrigt.
Ja jag tyckte att det var helt oacceptabelt egentligen! Skönt att höra att det gick så snabbt för dig i alla fall.Men fy så jobbigt! Själv upptäckte jag en knöl på tisdagskvällen, ringde VC på onsdag morgon och fick en tid onsdag eftermiddag. Fick en remiss direkt och kunde boka en tid på torsdagen för mammografi. Där kunde de konstatera att det var en ofarlig knuta. Hemskt att du behövde vänta så länge!
Ja jag tyckte att det var helt oacceptabelt egentligen! Skönt att höra att det gick så snabbt för dig i alla fall.
Alltså, min kollega. Man hinner säga god morgon och sen hinner hon plöja igenom när hennes dotter var sjuk som barn och hennes exman skällde ut läkaren och när hon var au pair i USA och nästan höll på att dö en av överdos droger som hon fått i sig av misstag när hon käkade brownies. Aaaaaaaalright... ska nog jobba vidare nu![]()
Är det med eller utan kaffe?![]()
Diskussionen eller brownisarna?![]()
DiskussionenHon verkar en aning speedad
![]()
Var nyss på tre ställen samtidigt. Satte mig ner och äter en kola nu.
Funderar på att springa på lunchen, då kanske jag kan sova bättre i natt.
Ska nog springa iväg och kolla på körsbärsträden som blommar(inte ok!)
Men så tristRensar bort majoriteten av alla trådar jag varit aktiv i, bl a den här, och begränsar mitt deltagande i fortsättningen. En del bukefalister kommer jag att sakna men annars känns det som buke mer eller mindre gjort sitt.