Yep, men inget där är likt sådant som jag tänker sy, så jag gör egna mönsterÄr du med i sy till djur på fb? Flera av dom där syr till vinthundar och det ligger mönster i filerna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Yep, men inget där är likt sådant som jag tänker sy, så jag gör egna mönsterÄr du med i sy till djur på fb? Flera av dom där syr till vinthundar och det ligger mönster i filerna.
Ja, det gör jag. Du kan få den snö som snöar här nu istället![]()
Jag kan också donera lite snö till @LadyCovergirl![]()
Samma här. Samtidigt. Hela dagen.Jag kan trösta er med att vi fick både ösregn och hagel![]()
![]()
Grattis hörru!Blev en helt okej avslutning på idag faktiskt, ty barnbarn #5 föddes idag ❣
En rejäl typ på dryga 4 kg och 52 cm lång trots igångsättning ca 2 veckor innan tänkt ankomst till världenoch via lite kontakter, så blir jag med sprillans ny dator för rena vrakpriset imorgon
Ser dock inte riktigt fram emot att meddela chefen imorgon att hon måste hitta en vikarie för de tre dagar jag skulle ha jobbat till veckan. Vikariebristen är nämligen gigantisk![]()
Dvs Österlen och typ vad optimister/mäklare försöker kalla ÖsterlenInom kristianstad,ner till Ystad ,ut till sjöbo o upp till höör.söder om hässleholm, så innan för den ringen men gärna åt öst.
IgenHar inte Trocadero.
Drack Sprite zero i stället. Rätt less på Trocadero.
Ser Tunnelbanan.
GrattisBlev en helt okej avslutning på idag faktiskt, ty barnbarn #5 föddes idag ❣
En rejäl typ på dryga 4 kg och 52 cm lång trots igångsättning ca 2 veckor innan tänkt ankomst till världenoch via lite kontakter, så blir jag med sprillans ny dator för rena vrakpriset imorgon
Ser dock inte riktigt fram emot att meddela chefen imorgon att hon måste hitta en vikarie för de tre dagar jag skulle ha jobbat till veckan. Vikariebristen är nämligen gigantisk![]()
Sen i våras har folk varit helt sjuka,små ruckel har gått för miljon pris, hus med "tomter" som är frimärkstora med ett 70kvm hus o en tomt på 254kvm annonseras för 5-600 000 och går för straks under millen, helt sjukt!Dvs Österlen och typ vad optimister/mäklare försöker kalla ÖsterlenDet blir ofta dyrt.