Förstår att du njötVarit på stallet och ridit för första gången på tre månader. Det gick bra! Men var läskigt att hoppa av med min trasiga fot.
Min häst och hans ständigt busiga unghäst han alltid leker med. ❤Visa bifogad fil 64654
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förstår att du njötVarit på stallet och ridit för första gången på tre månader. Det gick bra! Men var läskigt att hoppa av med min trasiga fot.
Min häst och hans ständigt busiga unghäst han alltid leker med. ❤Visa bifogad fil 64654
Min är mer lagom, 158 cm, clydesdalen är nog 188 cm nu..Förstår att du njöt. Jisses vad stora clydesdale är, får din häst att se liten ut men det är han ju inte
.
Tänkte gissa där nånstans, flera år sen jag var och red på shires i den höjden. Haha tycker min är lagom med 141 cmMin är mer lagom, 158 cm, clydesdalen är nog 188 cm nu..![]()
Jag skulle aldrig våga sitta på en så stor häst som honom även om han är supersnäll. Min är typ maxhöjd.Tänkte gissa där nånstans, flera år sen jag var och red på shires i den höjden. Haha tycker min är lagom med 141 cm.
Hihi gissa om det är en pampig upplevelse!Jag skulle aldrig våga sitta på en så stor häst som honom även om han är supersnäll. Min är typ maxhöjd.![]()
Billigt och braUnnade mig påfyllning på vinet ikväll och känner mig berusad nu. 1½ glas är alltså mer än tillräckligt för att få mig på fall!![]()
Väldigt!Billigt och bra![]()
Jag skulle aldrig våga sitta på en så stor häst som honom även om han är supersnäll. Min är typ maxhöjd.![]()
Desingat en Stigbygel (eller kopierat av en annas design ganska mycket) men kan Skriva ut en stigbygel på 7,5 timmar