Vad gör vi? Del CXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Aftonbladet:

Dem indonesiska ubåten har hittats, uppger Reuters. Den ska ha hittats på 850 meters djup under lördagsförmiddagen, svensk tid.

Indonesiska flottan uppger också att delar av ubåten har hittats inom sökområdet. De uppger också att insatsen fortsätter för att hitta farkosten och de 53 personerna i besättningen.

Ubåten försvann under en torpedövning utanför Bali i onsdags.

Vilken FRUKTANSVÄRD panik de måste ha känt.... :(

Aftonbladet:

Dem indonesiska ubåten har hittats, uppger Reuters. Den ska ha hittats på 850 meters djup under lördagsförmiddagen, svensk tid.

Indonesiska flottan uppger också att delar av ubåten har hittats inom sökområdet. De uppger också att insatsen fortsätter för att hitta farkosten och de 53 personerna i besättningen.

Ubåten försvann under en torpedövning utanför Bali i onsdags.

Vilken FRUKTANSVÄRD panik de måste ha känt.... :(
fy fan vad hemskt!

Skulle gå promenad med en vän, hon fick ställa in - igen. Vet inte varför jag tror att det ska bli av. Fast jag vet hur det är så är det ju ändå trist. Nu funderar jag på om jag ska gå själv eller inte alls. Hade behövt vännen för att ventilera lite.

Ångrar också att jag inte tog sonen och åkte till mina föräldrar istället. ”Det är skönt att vara hemma ibland”. Vet inte hur jag tänkte :grin:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
70 364
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 782
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 334
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer. 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
64 350

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok