Vad gör vi? Del LXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det blir olika toner av olika färger. det tjuter lite tyst beronde på vad. men bara när jag är trött

Intressant! Kan det vara att hörseln och synen sammankopplas på något sätt när du blir trött?

Inte så vanligt. Undrar varför vissa har så. Vad orsaken är. Visst att du är trött. Men de flesta som är trötta hör inga toner.

Jag får läsa på om det här mer sen någon annan dag :) finns många frågetecken än.

Intressant! Kan det vara att hörseln och synen sammankopplas på något sätt när du blir trött?

Inte så vanligt. Undrar varför vissa har så. Vad orsaken är. Visst att du är trött. Men de flesta som är trötta hör inga toner.

Jag får läsa på om det här mer sen någon annan dag :) finns många frågetecken än.
Jag kan säga såhär det blir man inte piggare av i alla fall.

Ska kolla på dagens avsnitt av Vår tid är nu och sen sova.
Är för övrigt ganska grinig på att Granen fick Guldbollen. Givetvis borde Emil Forsberg fått den :mad:

Ambulansen åkte för en stund sedan. Sambon rasade ihop på golvet och skrämde livet ur mig. De kunde dock inte hitta annat än högt blodtryck så det blir VC och läkare imorgon. Jag är dock fortfarande orolig.. :(

Ambulansen åkte för en stund sedan. Sambon rasade ihop på golvet och skrämde livet ur mig. De kunde dock inte hitta annat än högt blodtryck så det blir VC och läkare imorgon. Jag är dock fortfarande orolig.. :(

Men fy så hemskt! Hoppas att det "bara" är blodtrycket även om det inte är så bara :heart

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag vill göra något i sommar på min semester. Jag känner att jag vill uppleva något och liksom unna mig själv någonting.😊 Kanske resa... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 293
Senast: corzette
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 338
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är... 2
Svar
31
· Visningar
2 950
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
551
Senast: FrDrake
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈