Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Spännande! Nya bröst? Jag ska operera om mina i mars till den blygsamma summan 80000kr![]()
Jag tänker att en "perfekt" kropp går ju alltid att lösa antingen med dieter eller ingrepp osv. För mig är det en större utmaning att styla sig snyggt! Man behöver verkligen inte ha en perfekt kropp för att fixa en snygg stil. Däremot är det gott om folk som har "perfekta" kroppar men inte "liksom utnyttjar den". Tycker jag då!
Personligen har jag hellre bra hy, snyggt hår och en stil jag trivs i än perfekta bröstDock är jag tacksam för att jag inte hade någon tumör i brösten när jag kollade senast!
Vi är alla olika!
Fast ena utesluter ju inte det andra. Jag har både fin hy, fint hår, en stil jag trivs med och schyssta tuttar. Ska bara byta märke och sort på implantat samt flytta från framför muskeln till bakom. Och jag/vi kan åka på semester även fast jag lägger 80k på mina bröst. Förra op kostade runt 40, och lär väl behöva göra om om tio år igen så det blir en del haha.
Ja men dåså! Livet leker osv!![]()
Haha ibland så. Men menar mer att jag inte förstår varför ena skulle utesluta andra. Jag vet typ ingen som opererat sig och fått försaka allt annat/har ful hy, hår och stil![]()
Inte försakat kanske, men varit ointresserad av det liksom! Det har jag sett ofta och förvånats att man är så intresserad av kroppslig perfektion men inte estetik i övrigt!
Men som sagt, det är ett sidospår! Och alla är olika!![]()
Inga problem .Det har regnat hela dagen men inatt kom det 2,5 dm snö så nu är det superblött och blankisundra ja hur det går för @skerper
Själv lägger jag absolut hellre 100' på en normalfin mage än på en resa.
Och det har inget att göra med att den ska se "supermodellsnygg" ut utan för att jag vill trivas i min kropp. Men någon som inte har samma bekymmer fysiskt med kroppen kan nog inte sätta sig in helt i situationen.
Tycker bara det är trist när andra ska kommentera andras val utan att ha bakgrunden till varför man gör dom val man gör och jämföra det med en resa.. En diet skulle aldrig "fixa" mitt bekymmer utan det är op som gäller.
@LadyCovergirl Hoppas det blir som du önskar dig![]()
Väder att vara ute i? Inte här, jag håller mig helst inne.Äntligen ett väder man kan var ute i,så det blev 2 tim med hundarna,sen sågade o staplade jag lite ved i kuvösen så jag slipper springa så långt.
I morgon är det nog dags att ta tag i taket igen.
Nej det är ju en individuell grej! Jag tänker bara hur mkt kul man kan ha för 100 lax! Jag har olika stora bröst, celluliter, feta lår och ett fult ärr. Borde kanske fixat detta men så valde jag att göra ngt annat (kanske orimligt dyrt och onödigt enligt omgivningen)
Har mailat försäkringsbolaget om min olycka i somras och mina tänder .Fick uppmaningen att anmäla det och få det åtgärdat .Fåse om jag hinner ringa i morgon
Jo så är det .Dels har jag tandläkarskräck och av utmattningssyndromet har jag problemet att det blir inget gjort utan skjuter allt framför mig för jag orkar inte ta tag i det helt enkeltMåste också ta tag i en försäkringsfråga men har dragit på det sen i januari nu. Dom undrar nog vart fasiken papperna tog vägenSvaret är att livet kom och tog tid...
Får försöka ordna det pronto!