R
Raderad medlem 68338
Det var för att de blivit så försenade, så då ställde de in alla.
Vore väl bättre med försenade bussar än inga alls, tycker jag.
Kan man ju tycka ja!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var för att de blivit så försenade, så då ställde de in alla.
Vore väl bättre med försenade bussar än inga alls, tycker jag.
Men vilken jobbig sits. Har ni någon chans att köpa själva?? Hur lång uppsägning har ni??Funderar på hur vi ska lösa boendet. Ena parten som äger har begärt försäljning med hjälp av tingsrätten och det kan vi inte påverka.
En lottovinst skulle sitta fint. Räcker med ca 900.000kr![]()
gå ut en liten sväng. Du mår säkert bättre när du väl kommer in sen även om det gör ont.Det snöar. Massor. Jag vill gå ut en sväng, men har både svinont och tappat bort min jacka (förhoppningsvis har sambon lagt in den i bilen när vi bytte avdelning första gången, annars vet vi inte var den försvunnit).
Idag är en riktigt kass dag, jag vill mest lägga mig på golvet och skrika som en treåring.
i Danmark var det hyfsat pris på diesel i alla fall. Men nej, bränsle är inte billigt om man kör mycketHmm, drygt 71 liter bensin är inte gratis![]()
![]()
Varför inte? Sätt igångIdag är en riktigt kass dag, jag vill mest lägga mig på golvet och skrika som en treåring.
Jag informerade henne om vad jag gjort och att jag var stressad och varför. Vi kör raka puckar med varann. Hon ringer i morgon så får vi snacka om hur jobbet ska funka. Hon har ju inte någon avsikt att köra slut på mig, men nu blev det för mycket.Så dåligt av din chef
Gillar din plan inför morgondagenså nu får du försöka släppa jobbet idag och göra något som får dig att varva ner
![]()
Men vilken jobbig sits. Har ni någon chans att köpa själva?? Hur lång uppsägning har ni??
Håller på att fixa lite ätbart sedan ska jag gå till vännen och hjälpa henne lite. Gravid och hennes sambo ligger isolerad på Sahlgrenska då han fått byta stamceller. Igår hjälpte jag till att köra ett litet last till deras nya lägenhet och ska hjälpa henne lite mer idag. Flyr mer och mer från mitt hem.. orkar inte.
Håller på att fixa lite ätbart sedan ska jag gå till vännen och hjälpa henne lite. Gravid och hennes sambo ligger isolerad på Sahlgrenska då han fått byta stamceller. Igår hjälpte jag till att köra ett litet last till deras nya lägenhet och ska hjälpa henne lite mer idag. Flyr mer och mer från mitt hem.. orkar inte.
Problemet är att jag kan gå ungefär tio meter, sen gör det för ontgå ut en liten sväng. Du mår säkert bättre när du väl kommer in sen även om det gör ont.