Eloiiise... MJLeeeee
/hallonsaft rusar ut på balkongen och gömmer sig, går inte att hitta!
Haha jag sjunger alltid Eloise på karaoke, med sjukt mycket feeling.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eloiiise... MJLeeeee
/hallonsaft rusar ut på balkongen och gömmer sig, går inte att hitta!
Helt rätt så länge hästen får lite gott att tugga på så kan man göra det utan att skämmasSitter på bussen på väg hem. Hästen var super och jag tänker ta all cred för det idag![]()
Isåfall en mörkare gul, men helst röd. Tycker om varmt ljus.En fråga? om ni vill ha en lampskärm vilken av dessa färger föredrar ni? gul, blå, klar eller mörk grå?
Schlager igen.Slutade med att jag var så trött att jag somnade om vid åtta och just släpat mig över sängen.
![]()
Men det var väl självaste #&%, den personen kommer ju inte ens ihåg vad den ska göra.Gissa vilken personal som precis var inne och sa att hon ska jobba med sparven ikväll.
Ska påminna övrig personal (dom som jobbat förmiddagen hade fått info från nattpersonalen jag jobbade med igår), och hoppas att dom kan lösa det. Det är ändå två uskor i varje rum, då borde vi kunna få den andra
Hundens torrfoder använder jagNu har jag laddat med ost och Nutella fåse vilken hon väljer