Enligt telefonens app gick stressnivån ner av övningen men pulsen är fortfarande hög.Jag gör en andningsövning för att se om det påverkar min höga puls till det bättre. Promenaden jag gjorde förändrade inte mycket.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Enligt telefonens app gick stressnivån ner av övningen men pulsen är fortfarande hög.Jag gör en andningsövning för att se om det påverkar min höga puls till det bättre. Promenaden jag gjorde förändrade inte mycket.
Enligt telefonens app gick stressnivån ner av övningen men pulsen är fortfarande hög.
Fast det är inget jag känner igen sedan tidigare och jag har haft hyfsad koll på hur jag brukar ligga. Förut har jag alltid haft väldigt låg puls (bottennotering 41 slag per minut, normalt runt 50-55) och jag har med svårighet kommit upp i en puls på över 60. Det har krävts fysisk ansträngning för att få hög puls. Nu ligger min vilopuls på 74-77. Det är inte normalt för mig.Att fokusera så på huruvida pulsen går upp eller ner, gör garanterat att pulsen blir högre.![]()
Det tog osten men det var fullt i lådan med både katt och hundmat .Torrfoder dåHundens torrfoder använder jag![]()
Måste gå till affäen
Men har en sovande katt på mig
Iofs för hennes skull jag ska till affären haha
Fast det är inget jag känner igen sedan tidigare och jag har haft hyfsad koll på hur jag brukar ligga. Förut har jag alltid haft väldigt låg puls (bottennotering 41 slag per minut, normalt runt 50-55) och jag har med svårighet kommit upp i en puls på över 60. Det har krävts fysisk ansträngning för att få hög puls. Nu ligger min vilopuls på 74-77. Det är inte normalt för mig.
Kanske. Men jag tror inte helhjärtat på det, eller egentligen ganska lite.Nej, men det är inte så underligt i och med ökad stresskänslighet (låter det som) osv. Och eftersom att du tidigare haft låg puls när du haft koll, så måste det ju kännas stressande att ha en högre? Jag tänker att det måste bli lite av en ond cirkel.
Eloiiise... MJLeeeee
/hallonsaft rusar ut på balkongen och gömmer sig, går inte att hitta!
Kanske. Men jag tror inte helhjärtat på det, eller egentligen ganska lite.
Vad tror du jag har nynnat på ett tag?Tack så väldigt mycket, nu fick jag den plötsligt på hjärnan och körde tom youtube![]()
![]()
Vad tror du jag har nynnat på ett tag?![]()
Nej. På något sätt är stress inblandat men jag vet inte varifrån den kommer. Jag har noterat en förändring de senaste dagarna.Har du andra tankar angående orsaken?
Pälsfröken gillade det henne är det ordning på , hon svarade så glatt (antagligen försökte hon bara säga att jag skulle låta hemsktSynden straffar sig själv! Hämnden är ljuv...![]()
Haha ja särskilt det där med att hon lägger sig lagom tills kaffet är klart.Det skiter katten totalt i (förutom då att du borde kommit på hur du delar dig vid det här laget så du kan göra båda samtidigt).
De är så söta våra håriga härskare![]()
Nej så behöver det inte alls vara. Generellt blir luftfuktigheten mindre vid lägre temperaturer.
Går att köpa i påse som pulverkryddor men de måste ändå blandas ner i något.