Vad GÖR vi? Del XCIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gick till Stordammen. Det fanns mygglarver men min håv hade för stora hål... Så jag får gå dit någon annan dag, med rätt håv då.
Handlat lite på Willys. Blev en lite bit lax till fiskarna = MUMS sa de:d De fick bara en smakbit.
Ska plantera om lite skott och byta vatten till corys äggen
I morgon åker jag till Stockholm med Tinget

Gardiner uppsatta i gästrummet. Nu blir det inga fler besök på IKEA på läääääänge :)

Bifogade filer

• 1F80FB09-AF46-4BEE-A7E6-BDDBA7BE5322.webp
    1F80FB09-AF46-4BEE-A7E6-BDDBA7BE5322.webp
    184,3 KB · Visningar: 28
Nu är jag slut. Dyngan är avlastad och släpkärran återlämnad. Men jag skulle behöva orka släpa mig in i duschen och sanera mig.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Jag behöver lite råd och input ang min valp. Han är en bullyblandning på 10 månader som haft en tuff start på livet. Nu är det som såhär...
Svar
19
· Visningar
1 517
Senast: fio
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 606
Senast: Takire
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag... 5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 843
Senast: malumbub
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 632
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka