Vad gör vi egentligen? Del LV

Status
Stängd för vidare inlägg.
En fråga till er kattkunniga. En av kattungarna har jag ska titta på imorgon har inte svans, pappan är tydligen svanslös. Kan det ställa till det i kommunikationen med mina äldre katter hemma?

Bröllop idag. Självklart lyckas jag bara med den inbakade flätan på ena sidan, den andra blir kaos. Får väl helt enkelt bli utsläppt ändå. As usual. Mitt mål är dock att vara onykter idag (nykter på ceremonin dock). För många minnen från skolan som kommer vara där så jag känner jag behöver fokusera på annat än just det, då passar alkohol utmärkt :angel:

Haft en intensiv vecka som bjudit på känslomässig berg o dalbana. Dock har jag sovit som en sten inatt så idag känns det lite bättre. Laddar upp för att åka till stallet och stolpa ny hage och mocka ur vinterhagen. Ska bli skönt att bara fokusera på det och släppa allt känslomos.

Ok är alltså faster!
För övrigt har jag dragit på mig kläder och intar nu brunch. Min polare tycker att jag ser ut som Angela Merkel stilmässigt idag. Känns inte som en klockren komplimang :cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hur kan det komma sig att det är så svårt att kommunicera? Jag kan sitta länge och försöka fundera på hur jag ska uttrycka mig så att...
Svar
15
· Visningar
657
Senast: tanten
·
Tjatter Som rubriken säger. Vilken låt skulle du vilja att det spelades på din begravning? Kanske lite morbidt men jag blev nyfiken då jag... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
3 632
Senast: Vastgota
·
Tjatter Säg utan att säga det. Kondensera ditt jobb till den yttersta lilla partikeln det faktiskt är/du faktiskt gör* Jag kokar vatten. *man... 5 6 7
Svar
133
· Visningar
7 222
Senast: bumpo
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
380
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka