Vad gör vi egentligen? Del LV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det ar full sommar har nu ... for andra dagen har vi runt 30*C (fast med en sval bris. Helt fantastiskt vader faktiskt) och da AC'n i min bil dott ar jag nu ute och letar efter bil. :arghh: Jag alskar min Rangie. Jag vill inte ha en ny bil:rage: ... men far nog ge mig och kopa en minivan sa jag far plats med alla hundar ocksa. :banghead: :(

Insåg plötsligt att tiden jag bokat med chefen är mitt i barnens lunch.
Måste höra med henne om jag kan komma 10 min tidigt

På jobbet men inte mycket mer än så känns det som. Trött som tusan.

Ikväll blir det dock tjejmiddag :banana: På något sätt ska jag hinna med allt innan de kommer. :D

Det ar full sommar har nu ... for andra dagen har vi runt 30*C (fast med en sval bris. Helt fantastiskt vader faktiskt) och da AC'n i min bil dott ar jag nu ute och letar efter bil. :arghh: Jag alskar min Rangie. Jag vill inte ha en ny bil:rage: ... men far nog ge mig och kopa en minivan sa jag far plats med alla hundar ocksa. :banghead: :(

Jag förstår dig helt. Att byta en pickup mot en minivan känns... bara helt fel :cautious: oavsett hur praktiskt det är.

Tror jag hade gråtit lite faktiskt (ja, jag älskar stora OCH höga bilar ;) :D).

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hur kan det komma sig att det är så svårt att kommunicera? Jag kan sitta länge och försöka fundera på hur jag ska uttrycka mig så att...
Svar
15
· Visningar
645
Senast: tanten
·
Tjatter Som rubriken säger. Vilken låt skulle du vilja att det spelades på din begravning? Kanske lite morbidt men jag blev nyfiken då jag... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
3 556
Senast: Vastgota
·
Tjatter Säg utan att säga det. Kondensera ditt jobb till den yttersta lilla partikeln det faktiskt är/du faktiskt gör* Jag kokar vatten. *man... 5 6 7
Svar
133
· Visningar
7 219
Senast: bumpo
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
379
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka