Vad gör vi egentligen? Del LV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ligger i badet och ska snart läsa lite ur en bok. Idag ska mamma ha sitt firande med. Bakade två sortens kakor, tre tårtbottnar o två cheesecakes till henne igår. Orkar dock inte träffa släkten helt ikväll. Åtminstone inte min ena morbrors fru. Som nedvärderar en konstant och tar varenda chans hon får..:down::crazy:

Snor nog min systers unge och gosar med henne istället. Älskade lilla K :heart

Har bestämt tid med kollegan inför ikväll. Vi ska äta också tänkte vi.
Då är frågan om jag hinner fixa håret efter hoppningen och innan det är dags att åka till stan eller om jag ska tvätta det nu och fixa stylingen sen :confused:

@RedHyuuga Ett tips annars är att hitta någon att dela ett Netflix-konto med. Min mor är snäll nog att stå för ett konto där två personer kan se samtidigt på olika "kanaler" (stod för både Netflix och HBO när jag bodde hemma). Kanske detta kan vara ett alternativ? Det blir inte många kronor i månaden delat på två.

---
Har en lat förmiddag här hemma. Ligger kvar i sängen, läser bloggar, läser här och dricker kaffe. Planerar även lite med en vän att åka iväg på årets andra ko-släpp i morgon!

Lagar mat (lax, potatis och spenat :up:) skrålar med till musiken på spotify och funderar på vad man ska ha på sig på eftermiddagens kalas :)

Sovmorgon och har inte kommit längre än kläder på,matat mig och hunden,konstaterat att det är någon aktivitet med USA bilar i min närhet (V8 brummar på vägen) och båtfolket är ute på kanalen.

Ligger i badet och ska snart läsa lite ur en bok. Idag ska mamma ha sitt firande med. Bakade två sortens kakor, tre tårtbottnar o två cheesecakes till henne igår. Orkar dock inte träffa släkten helt ikväll. Åtminstone inte min ena morbrors fru. Som nedvärderar en konstant och tar varenda chans hon får..:down::crazy:

Snor nog min systers unge och gosar med henne istället. Älskade lilla K :heart

Ogillar dock att personen har en jäkla trist attityd :mad:

@RedHyuuga Ett tips annars är att hitta någon att dela ett Netflix-konto med. Min mor är snäll nog att stå för ett konto där två personer kan se samtidigt på olika "kanaler" (stod för både Netflix och HBO när jag bodde hemma). Kanske detta kan vara ett alternativ? Det blir inte många kronor i månaden delat på två.

---
Har en lat förmiddag här hemma. Ligger kvar i sängen, läser bloggar, läser här och dricker kaffe. Planerar även lite med en vän att åka iväg på årets andra ko-släpp i morgon!

Åh, saknar tiden från när mamma hade korna, kosläppen hos oss var alltid vilda med massa bocksprång och glädje, älskade minnen :love:

Ledig helg och började med att sova till halv nio utan alarm, skönt! :). Var tillräckligt varmt för att inta en god frukost ute i trädgården, första gången för i år :love:. Sen åkte sambon till en kompis som har gård, för att hjälpa honom att harva och jag har de senaste timmarna ägnat mig åt arbete i trädgården. Nu en liten paus.

Packat bilen full med mammas saker. Strax dags att vända hemåt och lasta ur. Flyttar hennes saker hem till mig just nu, i väntan på att hon får nycklarna till radhuset. Vilket borde bli nu till veckan.

Skjutsat sonen på fotbollsläger, åkt och handlat luftmadrass till sonen på fotbollslägret, grillat 60 hamburgare åt grabbarna på lägret och skjutsat ett gäng till fotbollsgolfen. Sen ska jag hämta gänget för att köra tillbaka till lägret vid 15tiden. :D

Här är det lite mulet
Har slöat hela dagen framför tv
Nu ska jag titta på Extrema kupongsamlare och ta lite glassmed kolasås

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hur kan det komma sig att det är så svårt att kommunicera? Jag kan sitta länge och försöka fundera på hur jag ska uttrycka mig så att...
Svar
15
· Visningar
643
Senast: tanten
·
Tjatter Som rubriken säger. Vilken låt skulle du vilja att det spelades på din begravning? Kanske lite morbidt men jag blev nyfiken då jag... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
3 550
Senast: Vastgota
·
Tjatter Säg utan att säga det. Kondensera ditt jobb till den yttersta lilla partikeln det faktiskt är/du faktiskt gör* Jag kokar vatten. *man... 5 6 7
Svar
133
· Visningar
7 219
Senast: bumpo
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
379
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka