Vad gör vi nu? XCVII (Del 97!)l

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tagit en paus i mockningen. Måste skotta mig ut till dyngstacken :mad: och skotta runt dörrarna på framsidan. Sennhoppaa jag fastighetsägarens sambo plogar ikväll :crazy: Fy fan va snö det ramlat ner...
Sen var tanken att motionera iaf en häst..

Vad sjutton gör man när det skulle behövas massage, men det inte finns någon som kan massera? Jag har dragit på mig en sjujäkla spänningsvärk i musklerna uppe vid axlar/skuldror. Till viss del kan jag knåda själv det jag kommer åt och fy fan vad ont det gör.

Slösurfar.
Blir en tidig kvällsfika ikväll. Måste vara fastande från kl 20:cautious:. Ska på screenings-besök för IBS-studien i morgon. Hoppas att jag får vara med!:bump:
Är ju ledig i morgon, men ingen sovmorgon här:mad:. Upp 7 iaf

Jag har glidit runt i pyjamas, raggsockor och bara myst runt hela dagen med hög musik. Jag har jobbat hemifrån och sambon drog till DK en v på jobb. Även om jag älskar att bo ihop är det jäkligt skön med lite egentid också!

Vad sjutton gör man när det skulle behövas massage, men det inte finns någon som kan massera? Jag har dragit på mig en sjujäkla spänningsvärk i musklerna uppe vid axlar/skuldror. Till viss del kan jag knåda själv det jag kommer åt och fy fan vad ont det gör.

Är nog inte så mkt mer att göra än stretcha och massera själv om man inte har maskiner eller folk till hjälp.
Kladda på lite arnika och försöka få igång genomströmningen med massage och ev träning..

Sen givetvis klassiska bli medveten om vad kroppen gör för att undvika vidare spänningar. Skitlätt när man mår dåligt.. :angel:;)

Är nog inte så mkt mer att göra än stretcha och massera själv om man inte har maskiner eller folk till hjälp.
Kladda på lite arnika och försöka få igång genomströmningen med massage och ev träning..

Sen givetvis klassiska bli medveten om vad kroppen gör för att undvika vidare spänningar. Skitlätt när man mår dåligt.. :angel:;)
Någon arnika har jag inte men knåda så gott det går kan jag göra.

Spänningarna ådrog jag mig p.g.a. psykologbesöket idag. Så här var det inte igår.

Vi lyssnar på the last continent
20190128_203245.webp

Jag försöker träna så mycket som möjligt men nånting är fel med kroppen.. Ju mer jag tränar, ju ondare får jag i framförallt höften och högerbenet (trots att jag äter etoricoxib mot just smärta i höften). Jag orkar mindre och mindre, tempot blir lägre och lägre. Jag blir andfådd och får puls av saker som jag klarade med lätthet för bara några månader sen.
Jag vet inte vad jag ska göra :arghh:

Sa har vi sparat igen. Forsta sparandet efter att Tate fullstandigt brot ihop och vagrade folja ett spar i November ... Det gick RIKTIGT bra i dag. Pa Onsdag blir det spar igen ... Jag tror jag lagger ett annu lattare spar da, sa han far lyckas riktigt. Eller kanske bara artiklar, nar jag tanker pa det.
Nu ar det dags att ata nagot ... och fundera pa att min lilla "potatis" kanske kan tavla i var i alla fall :D

Jaha tisdag..

Vanade i tid, orkade inte duscha som jag sa att jag skulle igår så letade fram ett gammalt torrschampo och sitter nu här och känner mig sunkig.

Kom till jobbet och åkte omkull utanför tack vare en härlig snötäckt isfläck.

Lastade in hunden på kontoret och sedan ut och skotta för självklart hade de gjort en härlig vall på ca 70cm framför vår port.

Kollegorna är bra sena dessutom och jag måste snart åka och lämna bilen för stripning

Fy i hela helvete vad less jag är på denna dagen redan

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp med diarré?
  • Retrievertråden

Hästrelaterat

Tillbaka