F
Filou
Jag har ett sto som jag köpte i höstas. När jag fick henne var hon väldig ranglåg. Hon är lite speciell i staller så då hon är "skygg" om man kommer nära fort eller pillar på något som gör ont blir hon syr/osäker och känner sig hotad. Men ju längre jag har haft henne ju tryggare har hon blivit iom att vi lärt känna vrandra.
Men nu sen någon vecka tillbaka har hon blivit en riktigt bitch rent ut sagt. Hon bestämmer helt plötslig i hagen och ibland går hon bara rakt på, det spelar inte så stor roll vad jag gör. Det som funkar bäst är att slå grimskaftet ett var runt nosen. Jag har även prövat med repgrimma men det är ingen skillnad jämfört med vanlig grimma....
Någon som har något tips....
Men nu sen någon vecka tillbaka har hon blivit en riktigt bitch rent ut sagt. Hon bestämmer helt plötslig i hagen och ibland går hon bara rakt på, det spelar inte så stor roll vad jag gör. Det som funkar bäst är att slå grimskaftet ett var runt nosen. Jag har även prövat med repgrimma men det är ingen skillnad jämfört med vanlig grimma....
Någon som har något tips....