Min kompis och jag tolkade efter gammelman en gång - på stjärtlapp...Har tolkat efter min f.d. häst!Vi hade faktiskt lite mer action som hamnade på film.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min kompis och jag tolkade efter gammelman en gång - på stjärtlapp...Har tolkat efter min f.d. häst!Vi hade faktiskt lite mer action som hamnade på film.
![]()
Har tolkat efter min f.d. häst!Vi hade faktiskt lite mer action som hamnade på film.
![]()
Och på mini-skidorMin kompis och jag tolkade efter gammelman en gång - på stjärtlapp...![]()
Bjöd en kompis i stallet jag stod i då, på en åktur efter min gammelman en gång. Han på mini-skidor efter. Han gnällde så mkt innan att det kommer inte bli någon fart alls, eftersom jag hade en gammal häst. Tji fick han, åkte ner i diket i första svängen.Härligt det ser ut!
Minns när jag hade en kompis på släp i pulka. Jag, hästen och hon svängde. Men inte pulkan. Förstår inte hur hon typ 30 ggr inte lyckades få pulkan att svänga och åkte ur och hängde i tolknings-”handtaget”. Haha!
Kallsup av snö gånger 30 dessutom..
Härligt det ser ut!
Minns när jag hade en kompis på släp i pulka. Jag, hästen och hon svängde. Men inte pulkan. Förstår inte hur hon typ 30 ggr inte lyckades få pulkan att svänga och åkte ur och hängde i tolknings-”handtaget”. Haha!
Kallsup av snö gånger 30 dessutom..
Bjöd en kompis i stallet jag stod i då, på en åktur efter min gammelman en gång. Han på mini-skidor efter. Han gnällde så mkt innan att det kommer inte bli någon fart alls, eftersom jag hade en gammal häst. Tji fick han, åkte ner i diket i första svängen.Sen gick det i full galopp hela vägen. Saknar min gammelman. Han var så bra på allt möjligt. Det var inte mkt han blev skrajsen för
![]()
Och gamla Olga kom med
Googlade "Svenska desserter" (eftersom jag sagt att jag gör dessert i morgon).
Ica recept listar under Vi har flera goda recept på traditionella svenska desserter som bakats i flera decennier punkten "Barn"
Va fan håller ni på med i Sverige när jag inte är där?