Vad görs? Del LXXVII

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare iNHALE
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 003
  • Visningar Visningar 60 137
Status
Stängd för vidare inlägg.
Senaste Talangavsnittet kräver skämskudde :banghead: Har varit en kille som var otroligt grym på piano, sedan har det bara varit en massa trams tycker jag. Inget som roar mig alla fall, får kolla vidare och se om det blir bättre

MorgonKaffe och cigg här. Hade en plan igår att vakna upp tidigt och ÄNTLIGEN få åka och snorkla med min nya mask. Vädret har varit så sjukt bra senaste 3 dagarna jag har jobbat... och nu? Regnat och är mulet :arghh:

Hörde mystiska ljud under verandan med och undrade om det var en possum, stor orm eller grannens 5-åriga tvillingar :nailbiting:
Visade sig vara andra grannens hund. Nu ligger hon här bredvid mig istället. Hon brukar vara här runt 23-tiden på kvällarna men aldrig runt 08 på morgonen som nu...
Hon var lite orolig igår eftermiddag men verkar rätt avslappnad nu...

Tänker att hon försöker säga nåt, hon har varit här ovanligt mycket/många gånger senaste 24 timmarna och mer "needy" än vanligt... något säger mig att hennes gamla hundkamrat som är 12 år kanske håller på att gå bort? Eller så gillar hon bara vårt hus mer än sitt eget kanske?

20180204_082827.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
1 017
Skola & Jobb Håller på med en skrivuppgift på universitetet som ska lämnas in idag i ett gemensamt dokument, jag är klar med min del men min... 2
Svar
21
· Visningar
1 888
Senast: Mirre
·
Samhälle Är det verkligen så att alla är lika värda? Är till exempel Saddam Hussein lika mycket värd för dig som till exempel dina föräldrar? 2 3
Svar
41
· Visningar
874
Senast: MJLee
·
Juridik & Ekonomi Efter rekommendationer från några nära bekanta som hyllar Vinted bestämde jag mig, då jag litar på dessa bekanta, för att prova. Det var... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 639
Senast: nyttnick
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka