Vad görs? Del LXXVII

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare iNHALE
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 003
  • Visningar Visningar 60 138
Status
Stängd för vidare inlägg.
Har fyllt på vedförådet inne med hästjazz från Norge i lurarna Too Far Gone .
Verkar som flera fått lite med hö då det ringt tre kobönder som köper allt jag har och helst lite till den här veckan. Han som är min tidigare kund har jag inte sett röken av och han skulle hämta för tre veckor sedan men kom aldrig
Här är det också dåligt med hö. Min granne brukar sälja mest till Stockholm men nu är det mer folk även lokalt som behöver, enligt honom har det varit extremt förra sommaren och jag håller verkligen med. Hoppas på en bättre sommar med sol, värme och regn i kombo. Förra sommaren var kall och inte speciellt solig och extremt lite nederbörd.

Red faktiskt bort till ridhuset idag, det var sandat hela vägen bort. Där var två andra och den ena smackade på sin häst i princip hela tiden så min som redan var på tårna hade nog exploderat om jag inte satt honom i arbete direkt :angel:

Får en hjärnblödning av att ha annons ute. 10 min efter min annons så har jag redan fått två svar som är helt off: en hade inte mitt enda krav (ridbana) och ett låg inte ens i närheten av de orter jag listat som är av intresse.

Har den här manicken något namn :) ?

Då kommer rapporten om manicken .Den fungerade inte alls till att börja med innan jag listat ut hur den skulle användas sedan gick det som en dans och snön bara trillade av taket .För det första började jag i fel ände på taket sedan fick jag inte skaftet att sitta kvar då det var utdragbart och jag vred inte fast låsningen tillräckligt men sedan jag flyttat stegen och fått fast rören så var det bara att köra på .Hade nog gått ändå finare om jag haft mer lutning på taket men det var altantak och ett utskott på 4 meter och lika brett som huset över trappen som var det mest akuta

Såg en liknande manick på nätet som var lite annorlunda konstruerad och den fungerar nog ändå bättre

Äter popcorn och vin. Haft gäster idag som åkte för ett tag sen.
Ska bli skönt med vår snart. Ljusare dagar och varmare. Älskar våren!
Nu har lökarna börjat knoppa inne (satte dem innan jul så lite tidiga), de står under växtlampan. Mitt lilla experiment :D
amarilysarna är också på g (satte de samtidigt som de andra lökarna :angel:).

Försöker sova på sjukhuset. Men maskinerna lyser upp hela rummet och sparven låter som en dålig blåsbälg. Försöker att intala mig själv att tänka positivt. Imorgon får jag sova hemma igen

Städade lite i en av garderoberna och lyckades plocka bort en del som inte ska vara kvar men det var så tråkigt så jag bestämde mig tvärt för att avsluta projektet och satte mig i stället och rensade lite mail.
Nu blir det att klä på sig med mössa och vantar för ett besök på balkongen.

Här är det också dåligt med hö. Min granne brukar sälja mest till Stockholm men nu är det mer folk även lokalt som behöver, enligt honom har det varit extremt förra sommaren och jag håller verkligen med. Hoppas på en bättre sommar med sol, värme och regn i kombo. Förra sommaren var kall och inte speciellt solig och extremt lite nederbörd.
Vi var lite kalla och inte körde av det för tidigt så vi fick faktiskt rätt mycket och vi körde på ordentligt så vi han få det klart rätt fort så det inte blev för sent .Så ibland har man lite tur

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
1 024
Skola & Jobb Håller på med en skrivuppgift på universitetet som ska lämnas in idag i ett gemensamt dokument, jag är klar med min del men min... 2
Svar
21
· Visningar
1 888
Senast: Mirre
·
Samhälle Är det verkligen så att alla är lika värda? Är till exempel Saddam Hussein lika mycket värd för dig som till exempel dina föräldrar? 2 3
Svar
41
· Visningar
912
Senast: MJLee
·
Juridik & Ekonomi Efter rekommendationer från några nära bekanta som hyllar Vinted bestämde jag mig, då jag litar på dessa bekanta, för att prova. Det var... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 650
Senast: nyttnick
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka