Vad hade ni valt?

Aningsfull

Trådstartare
Allt roligt har en tendens att krocka känns det som. Nu måste jag välja att antingen åka ner till Umeå på rasträff och träna med en massa andra dvärgpinscherentusiaster eller åka till Boden på utställning och ställa båda hundarna.
Helst hade man ju gjort båda men det är tyvärr omöjligt.
Och jag måste ha bestämt mig innan den 25:e då anmälningstiden går ut.
En hel massa dvägrpinschrar kommer det att finnas var jag än åker så kanske det lutar åt att åka på utställning istället. Men samtidigt finns det i Umeå ungefär 10 stycken dvärgpinschrar med ägare som jag aldrig träffat förut.

Sv: Vad hade ni valt?

Jag hade åkt på utställning. Fast det beror ju lite på hur ofta du kan åka på dp-träff. Här nere har vi ju haft träffar varannan vecka den senaste tiden, sen ses man ju på utställnignarna också. :)

Sv: Vad hade ni valt?

Det är DP-träff 4 dagar senare igen, fast då med annat folk. Och den ska jag på. Så det är inte så att det råder brist på DP-träffar. :D

Liknande trådar

Övr. Hund Någon som ska till Elmia hund i helgen? Jag funderar löst på att åka dit på lördag men hittar inte svar på mina frågor på hemsidan. Jag...
Svar
3
· Visningar
268
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 182
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 656
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla... 2 3
Svar
42
· Visningar
6 478
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka