Vad händer med mina bilder?!

B

Belleriet

Varför funkar det inte när jag lägger in bilder här på bukefalos?

Precis såhär är det:
1. jag har mina bilder på pixbox.
2. jag högerklickar på bilden på pixbox och kopierar Adress (URL):en och tar bort ev tecken efter ".jpg" om det finns.
3. jag klickar på infoga bild här och klistrar in länken, och förhandsgranskar och skickar om det fungerar
4. -bilden syns, ibland syns den inte om jag loggar ut från pixbox
- bilden syns i några dagar och sen försvinner, det står "raderat foto" eller "den här personen har inte behörighet..." osv


Vad är det för fel? Eller är det något annat? Snälla hjälp mig jag blir irriterad:)
Vissa bilder fungerar, vissa inte. Det är inget speciellt med dem, helt vanliga bilder. Varför är den envis och vägrar visa mina bilder?
 
Sv: Vad händer med mina bilder?!

Om du läser i den nålade tråden ovanför din tråd ang bilduppladdning.m.m eller ställ din fråga där så kanske du får hjälp.
 

Liknande trådar

Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 647
Senast: Nahar
·
Bukefalos Hej @Gunnar ! På mobilen när jag ska lägga in en bild via en länk så dyker det såklart upp en ruta där jag klistrar in länken och ska...
Svar
2
· Visningar
517
Senast: Gunnar
·
Fritid Jag liksom många andra har råkat ut för att photobucket numera vill ha pengar för att länka till sina egna bilder. Har nu efter klurande...
Svar
7
· Visningar
914
Senast: mandalaki
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag hör hur det dånar utanför, och kan inte låta bli att öppna dörren och gå ut och sätta mig på huk på förstutrappen och bara...
Svar
9
· Visningar
2 483
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp