Bukefalos 28 år!

Vad händer?

Roquepine

Trådstartare
Nu är det tredje gången detta händer mej. Varför???

Jag skriver för att posta en ny tråd. Jag är inloggad. När jag skrivit klart mitt inlägg och klickar på "posta-knappen", så kommer det upp ett meddelande att jag ska logga in och bla, bla, bla. Dessutom försvinner allt det som jag har skrivit.
Detta är minst sagt irriterande :devil:

Varför blir det så?
Vart tog all min text vägen?
 
Sv: Vad händer?

Inte en aning men kopiera det du skriver innan du postar så har du det kvar iaf...
 
Sv: Vad händer?

Det problemet hade jag också ett tag när jag hade en cookieblockerare aktiv.
Men då loggades jag ut mest hela tiden, det vill säga även när jag inte skrev inlägg.

Problemet yttrade sig alltså både som ditt problem och som problemet som beskrivs i den här tråden:
http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=1128949

Jag fick lägga till Bukefalos i "sidor jag accepterar cookies ifrån" för att komma tillrätta med problemet.
 
Sv: Vad händer?

OK. Då tror jag att vi har lokaliserat problemet. Jag loggas också ut hela tiden. Men det kan då förklaras med att jag kör Firefox - privat surfing. Det innebär ju att inga cookies sparas....:angel:

Tack för ditt tips!
 

Liknande trådar

Bukefalos Vet inte vilken tråd jag ska skriva det här i, men i alla fall så händer det gång på gång för mig att det inte går att logga in eller...
Svar
6
· Visningar
633
Senast: Gunnar
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 088
Senast: Niyama
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 240
Senast: Sasse
·
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
3 937
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp