Vad händer ???

P

Piffelina

Jag hade bf i söndags så idag är det bf+2. Igårkväll så började jag få molande värk i ryggslutet och hade det även när jag somnade. När jag vaknade idag vid 12-tiden så var det lite starkare. Inte så att det gör jätteont men det känns. De senaste 3 timmarna så ökar värken i ca 30 sekunder för att sedan gå tillbaka till innan. Detta kommer med ca 15-20 min mellanrum. Men jag känner inget alls i magen utan endast i ryggslutet. Ska det vara så här??
 
Sv: Vad händer ???

Nej, mensvärken har jag inte känt av i ryggen utan på framsidan.
 
Sv: Vad händer ???

Ok, men det kan nog vara värkar ändå. Läste nånstans att värkarna ofta är på samma ställe som man har mensvärk, men det behöver ju inte vara så.
Hoppas det är på g!!! :bump:
 
Sv: Vad händer ???

Jag hoppas det med för nu räcker det ;)
 
Sv: Vad händer ???

Det är nog snart din tur gissar jag.
Låter ju som att det är nåt på G. :banana:
 
Sv: Vad händer ???

Men det är ju bra att ditt är på G så att jag kan få ut min jäkel också. Inga känningar här, men sonen väntar väl på att ni ska bli färdiga så han kan komma ut. Om han inte vill komma ut funderar ajg på att dra ut honom med tång... :devil:
 
Sv: Vad händer ???

Svarar i denna tråden nu istället för att "sno" Bollens tråd ;)

Jag börjar undra när det ska göra ont :crazy: Visst att värkarna känns men det verkar för bra för att vara sant :D Fast det kanske beror på min TENS-apparat som jag inte släppt sedan igår kväll :angel:
Sambon som vaknade för en stund sen tar tiden och blir lika förvånad när jag säger att en värk kommer :D
 
Sv: Vad händer ???

Sådär icke-ont började mitt oxå.
Men sen kommer det öka på och värkarna blir kraftigare.
Hur långt har du emellan nu och hur länge sitter värken i?
 
Sv: Vad händer ???

Mitt började också sådär inte jätteont. Men det ökade sen mot slutet. Så hoppas det inte är fejkvärkar nu !!
 
Sv: Vad händer ???

Ok, men det kan nog vara värkar ändå. Läste nånstans att värkarna ofta är på samma ställe som man har mensvärk, men det behöver ju inte vara så.
Hoppas det är på g!!! :bump:

För mig var det tvärtom, känner alltid mensvärken i ryggen, men värkarna kändes mer i magen (iaf till en början)
Gjorde inte riktigt ont förrän jag kom in till förlossningen, och hade öppnat mig ca 5 cm, då fick jag EDA... (men visst tog TENS-apparaten udden av värkarna i början, jag satt uppe hela natten och tittade på film med värkar ca var 5-6 minut)
 
Sv: Vad händer ???

Hehe jag var superkaxig när jag låg med ctg-maskinen på min mage. Ska det inte göra mer ont, undrade jag. Barnmorskan bara tittade på mej och log. Sen.... sa det PANG! Och gjorde jätteont.

hoppas det är på g :banana:
 
Sv: Vad händer ???

*Svarar alla*

Jag pratade med förlossningen förrut som bad mig vila, hmmm, jag hade ju tänkt att göra lasagne, köttfärspaj m.m. för att frysa in. Jaja ;)

Värkarna är var tionde minut och håller i sig i ca 40 sekunder. De känns lite mer nu, så jag hoppas det inte är på låtsas.
 
Sv: Vad händer ???

För mig var det tvärtom, känner alltid mensvärken i ryggen, men värkarna kändes mer i magen (iaf till en början)
Gjorde inte riktigt ont förrän jag kom in till förlossningen, och hade öppnat mig ca 5 cm, då fick jag EDA... (men visst tog TENS-apparaten udden av värkarna i början, jag satt uppe hela natten och tittade på film med värkar ca var 5-6 minut)

Ok, där sprack den teorin :D
 
Sv: Vad händer ???

Suck !!

Oregelbundna värkar på 10-13 min senaste 7 timmarna. Dock känns de av mer och håller i sig i ca en minut. Kom igen nu värkarna, ÖKA :mad:
 
Sv: Vad händer ???

Piffelina har inte varit inloggad här sen senaste inlägget ovan.
Jag börjar misstänka att det kanske är så att även hon har fått åka till BB?
Nån som vet?

Heja Piffen HEJJA!:bump:
 
Sv: Vad händer ???

Ingen aning...
Vart ju många bebisar på en gång nu juh.
Hann hon inte utse nån buke-reporter?? Jag har ju haft fullt upp med bollen.

Man kanske skulle vara ständig standin för buke förlossningarna:idea:

*squirlett agent 00baby, med rätt att veta och reportera*:rofl:
 
Sv: Vad händer ???

Ingen aning...
Vart ju många bebisar på en gång nu juh.
Hann hon inte utse nån buke-reporter?? Jag har ju haft fullt upp med bollen.

Man kanske skulle vara ständig standin för buke förlossningarna:idea:

*squirlett agent 00baby, med rätt att veta och reportera*:rofl:

:rofl::rofl: Ja! Det tycker jag absolut! :bow:
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
5
· Visningar
1 461
Senast: Hedinn
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 165
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 158
Senast: __sofia__
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 625
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp