Vad händer ???

Sv: Vad händer ???

Här e jag !! Vi kom hem idag för en timme sedan med våra lilla Tyra :love:

Vaknade med värkar i torsdags morse vid 7, kom in till förlossningen 10.15 och var då öppen 5 cm. Bytte rum och ställde mig i duschen. Tyckte inte att min TENS funkade då. Efter en stund bytte vi rum till ett med badkar. Där provade jag även lustgas som funkade kanon :rofl: När jag tyckte att det började bli för jobbigt bad jag om EDA men vid en koll så var jag helt öppen, så efter 45 min krystvärkar föddes Tyra. Så i torsdags kl 15.15 blev jag mamma :banana::banana:

Jag förlorade 1.5 l blod så vi fick mer eller mindre tjata oss till att få åka hem idag. Mitt HB var 86 i morse, men Tyras pappa gör allt så jag klarar att åka hem. Vilken grej alltså med förlossning.

Bilder kommer så snart jag orkar fixa det. Nu ska jag gosa med min nya älskling :love::love:
 
Sv: Vad händer ???

G R A T T I S Piffen! :bump::bump::bump:
Ännu en liten buke-tös är född! :banana:
bilder ser vi fram emot! :love:
 
Sv: Vad händer ???

Jättegrattis!!
Himla bra dag du födde på! Jag kan varmt rekommendera den. Jag har haft samma dag i 30 år nu...
 
Sv: Vad händer ???

GRATTIS!!!!!

Ser också fram emot bilder på lilla tösen.
 
Sv: Vad händer ???

Grattis själv :banana: Äntligen e de små liven ute :love:
 
Sv: Vad händer ???

Så var det för mig också.
Allt satt i ryggen och höfterna. Nästan ingenting i magen
 
Sv: Vad händer ???

Grattis!! :banana:

Bilder!

Tens plattor testade jag också men dem funkade inte alls.
Så hade bara lustgas och den funkade kanon. Överdoserade nog en aning:angel:

Ville också ha EDA men BM konstaterade att det inte var nån ide för jag hann inte få den
 
Sv: Vad händer ???

Grattis till underverket!!!
:banana::banana::banana:


Jag förlorade också väldigt mkt blod (2,4 liter) vid min förlossning för 2 år sedan, och det jobbigaste tyckte jag var att inte ens få gå på toaletten utan att meddela personalen först (och de stod sedan utanför min olåsta toadörr och väntade på att jag skulle bli färdig :crazy:) Jag åkte hem efter 2 dagar, med ett Hb-värde på 83. Trött till max, men vad gjorde det när jag hade fått min prinsessa. Hoppas de har mer koll denna gång, så jag slipper blöda lika mkt...
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 158
Senast: __sofia__
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 625
Senast: fejko
·
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 716
Senast: Rie
·
Hästhantering Någon här som haft en väldigt nervös och osäker häst? Blev det bättre? Varning för lång text: Köpte min dam i februari, känslig men...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
13 037

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp