Vad han sover!!

Lamborghini

Trådstartare
Igår var en rätt tuff dag för Elias med många intryck. Han sov jättelite på dagen och var såklart väldigt övertrött när han skulle sova på kvällen. Somnade i alla fall strax innan 21.00 och vaknade 1 gång för mat under natten.

Vid 7 låg han vaken och lattjade, sen tog vi upp honom för bad.
Efter 30 minuter vaken blev han jätteledsen och ville sova igen, somnade fort och sov till 10.30, vaknade å var hungrig. Fick mat, sen blev han ledsen = ville sova igen. Nu sover han... IGEN!

Har ni märkt att era bebisar blir riktigt trötta efter en lång dag? Alltså han sover ju grymt mycket? :D

Sv: Vad han sover!!

Ibland kan sonen sova flera gånger om dan, men oftast så sover han bara en gång och det är på eftermiddagen/kvällen. Han kan sova mer om det är grått ute eller när han är i en växtperiod.

Sv: Vad han sover!!

Fick upp honom vid 15:00 från sängen, han var så nöjd där han låg och blev ledsen efter ett tag uppe. Även fast han låg vaken i sängen, tror han var trött i kropp och knopp..

Liknande trådar

Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
1
· Visningar
696
Senast: Bufera
·
Gravid - 1år Kommer ofta upp mat igen när vi lägger ner bebis, trots att vi matat mer upprätt, tagit pauser för att rapa mitt i måltiderna, och...
Svar
1
· Visningar
436
Senast: falukorw
·
Gravid - 1år Jag behöver hjälp för håller på att bli galen. Min 3 månaders bebis sover så dåligt på nätterna. 1 natt på en 14 veckors period är... 2
Svar
23
· Visningar
2 011
Senast: G-uldlock
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
12 005
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka