Vad hände med EM-sändningen???

Lena Furberg

Trådstartare
Visar TV inte hela tävlingen???? Klockan är 21 och det är galet spännande med stavhoppet - och så poff slut och inget mer visas??? Va???
 
Och klart, Duplanatis vann på 6.05:banana: (var finns ikonen med svensk flagga @Gunnar)
en helt galen stavhoppsfinal! Och en perfekt avslutning på en veckas Europamästerskap!

/hon som står med fler fötter i friidrottens värld än i hästsportens just nu, har tillbringat hela helgen (fre-sön) på VeteranSM som ingående i funktionärsstaben, då det var vår klubb som arrangerade.
(och även gjort SM-debut själv!! :p Kom inte ens sist!! :laugh:)
 
Tack igen för tipset om en kanal jag inte visste att vi hade - den kom upp som nr 91 när vi scrollade!!

Underbar final!! Men visst ser han ut precis som Frodo i filmerna, Armand?!? Jag kan inte titta på honom utan att tänka -Frodo!

Aha, har ni Viasat? ;) (Viasat har iaf SVT 24 på kanalplats 91 :) )

Jag tror att det är hans ögon som gör honom lik Frodo men jag har inte själv tänkt på det.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
3 788
Senast: skiesabove
·
Hemmet Kom att fundera på det här med gillestugor, kanske för att vi har två stycken och att jag just nu sitter i en... Vad har ni för...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 956
Senast: tuaphua
·
Fritid Det började igår och sänds på SVT/svtplay. 🥌 Lag Edin representerar Sverige på herrsidan och lag Hasselborg på damsidan. Vi hoppas väl...
Svar
4
· Visningar
473
Hemmet Igår låg jag i godan ro på soffan och tittade på "På Spåret" när det plötsligt började lukta rök. Jag trodde att jag inbillade mig...
2
Svar
26
· Visningar
2 764
Senast: bettysmatte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp