Vad hände?

LIA

Trådstartare
Har deltagit i och fr a följt tråden "treåring biten av bunden schäferhund" men nu är den plötsligt borta.
Vad hände?
Jag som spånat sedan i morse för att bidra med några "saftiga" inlägg undrar vart den tog vägen och varför?

LIA

Senast ändrad:
Sv: Vad hände?

Har deltagit i och fr a följt tråden "treåring biten av bunden schäferhund" men nu är den plötsligt borta.
Vad hände?
Jag som spånat sedan i morse för att bidra med några "saftiga" inlägg undrar vart den tog vägen och varför?

LIA

förmodligen spårade den ur. jag satt och skrev ett svar i morse när mitt internet slutade fungera så jag missade också när det hettade till på riktigt.

Varför, oh varför får vi inte ta del av sandlådan? :(

Jag har kvar t o m inlägg 200, och så långt tycker jag inte det var så farligt. Det kanske spårade ur kvickt?

LIA

Jag funderade bl a på ett inlägg på din sida i diskussionen med Piru. Men det går fler tåg.

LIA

Thank you! :bow:

Till moderatorn:
Förstår att du ingrep, men hade det inte räckt med en begränsad rensning?
Jag tycker tråden i det stora hela var så intressant (inklusive utvikningar) att den kunde fått fortsätta.

Går det att använda tråden fram till inlägg runt 200?

LIA

Den spårade ur totalt med 2-3 användare som hade åsikter om vems hund/ägare var finast , fulast , dummast eller riktigast...totalt ointressant.

Liknande trådar

Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 675
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla... 2 3
Svar
42
· Visningar
6 564
Senast: fixi
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom... 2
Svar
33
· Visningar
5 701
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Långt inlägg så jag hoppas att någon orkar läsa hela för jag hade behövt utomstående tankar och åsikter. Då jag känner att jag inte...
Svar
3
· Visningar
2 196

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka