Vad händer med a-kassan?

firren

Trådstartare
Är det någon som vet vad som händer med A-kassan om jag tackar nej till en intervju eller tackar nej till ett erbjudet jobb? Känns lite onödigt att gå på en intervju till ett jag inte vill ha både för mig och intervjuaren.

Måste tillägga att jag inte får någon A-kassa förrän i januari pga avgångsvederlag.

Vore tacksam för svar! orolig..

Är det någon som vet vad som händer med A-kassan om jag tackar nej till en intervju eller tackar nej till ett erbjudet jobb? Känns lite onödigt att gå på en intervju till ett jag inte vill ha både för mig och intervjuaren.

Måste tillägga att jag inte får någon A-kassa förrän i januari pga avgångsvederlag.

Vore tacksam för svar! orolig..

Har af ordnat intervjun åt dig? Om inte, så lär det inte hända något.

Liknande trådar

Skola & Jobb Svårt få till en vettig rubrik. Men hur fungerar det egentligen i följande scenario: Fast heltidsjobb. Sjukskriven 50% sen flera år... 2
Svar
20
· Visningar
1 920
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 246
Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 404
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 950
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka