Vad händer med herr pudel?

pepp

Trådstartare
Film!

Det rycker fortfarande men lite mindre.. han ligger och sover och drömmer inte...

Här rycker det lite här och där, svansen viftar ibland och då och då skakar hela hunden som ett halvt epilepsianfall under djupsömnen. Jag är inte orolig men folk brukar bli lite konfunderade när sömnpratandet kommer :p

Här rycker det lite här och där, svansen viftar ibland och då och då skakar hela hunden som ett halvt epilepsianfall under djupsömnen. Jag är inte orolig men folk brukar bli lite konfunderade när sömnpratandet kommer :p

Det är jag van vid :D just det där hade jag inte sett dock!

Liknande trådar

R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två... 2
Svar
26
· Visningar
2 511
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 973
Senast: ildiko
·
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger... 2
Svar
21
· Visningar
2 046
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
802
Senast: WildWilma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka