Vad händer vid Öresundsbron?

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Tajger
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 2 043

Tajger

Trådstartare
Har precis passerat bron på väg mot Malmö och på alla broar och parkeringsplatser står folk i ösregnet och bara tittar. Vissa med kameror. Vad väntar de på? Vad har jag missat?

Sv: Vad händer vid Öresundsbron?

Det kanske är svenskar som vill kolla in den danska tösen som slog svenskarnas Robin med den dåliga låten på fingrarna :D

Det stämmer in tidsmässigt enligt deras hemsida också, och jag inser att jag nog kommer få umgås med dom på Skeppsbron under eftermiddagen när jag cyklar till/från stallet. Känns som det kan vara bra att vara lite mer försiktig än normalt...

Tack, på Buke finns alltid svar :) Min man är förstummad...

Liknande trådar

Relationer Jag har upplevt en situation som väldigt irriterande under några år nu, för någon vecka sedan så escalerade min irritation och jag blev... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 453
Senast: Majjijann
·
Samhälle Varför anser du att det är viktigt att följa nyheter? Vad tänker du att folk som inte följer nyheter missar? Jag slutade med nyheter... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 634
Senast: Milosari
·
Övr. Hund I mitt område finns några hundägare med reaktiva hundar. Ibland händer det att dessa hamnar bakom mig och min hund på promenaden om de... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
4 292
Senast: sidensvans
·
Hundhälsa Min äldsta hund, en labradorblandning, är 11 år (12 år senare i år). Jag har redan märkt att hon har svårare att se när det är mörkt...
Svar
9
· Visningar
523
Senast: Santoxen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31